anoniem Geplaatst: 8 september 2004 Delen Geplaatst: 8 september 2004 deze website is net geopen http://www.tipsntricks.nl hier kun je een programma downloaden met tips 'n tricks ook voor offline tegebruiken. als u eens niet op internet kunt komen probeer met ons alle de site een suc6 te maken vriendelijke groet tips 'n tricks vragen kunt u mailen naar: tipsntricksnl@hotmail.com Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2004 Spam! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2004 [b:5dbe54c2e7]Spam![/b:5dbe54c2e7] Site is bovendien lelijk. Als je een site + domein hebt, neem dan ook een info@jesite.com ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2004 tips zijn altijd welkom alvast bedankt voor jullie commantaar Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2004 Uhm, Spam is hier niet toegestaan knul. Helaas. Toch welkom op ons/het C!T forum! [size=9:76348b7bc8]*Ik dacht laat ik eens aardig in tegenstelling tot vanochtend na een uur lange tandartsbehandeling :evil:*[/size:76348b7bc8] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2004 ik was gewoon nieuwschierig wat andere mensen er van dachten maja krijg toch alleen slechte :( opmerkingen. ik wilde gewoon helpen maja. zijn er mensen die me willen helpen dan tips zijn altijd welkom Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2004 Weet je wat jij moet doen? Cursus Nederlandse Taal Leren Lezen volgen. Ik zei dus : Links naar je eigen site(s) postten, wordt hier beschouwd als SPAM. Spam is hier niet toegestaan. Daarom krijg je dit soort commentaar. En als je zo doet alsof je dom bent kom je echt nergens hoor, want denk maar niet dat je ook maar 1 iemand voor de gek kan houden zo. Bovendien is [url=http://members.home.nl/k.janssen/tips/Hotfix%20verwijderen.htm]deze tip[/url] absoluut fout, en die zou ik dan ook direct verwijderen van de site. Waarom? Omdat bij mij die mappen niet gekleurd zijn (WinXP Pro), en bovendien heb ik bijv ook de Shell, INF, en PIF mappen verborgen en beveiligd (normaal zijn beveiligde mappen blauw, maar ik heb dat uitgezet) en die mogen dus echt niet weg! [size=9:cb7a23d4c8]*Ik denk "Ik blijf natuurlijk wel aardig" :P*[/size:cb7a23d4c8] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2004 [quote:9f8a2eb421="tipsntricks"]ik was gewoon nieuwschierig wat andere mensen er van dachten maja krijg toch alleen slechte :( opmerkingen. ik wilde gewoon helpen maja. zijn er mensen die me willen helpen dan tips zijn altijd welkom[/quote:9f8a2eb421] Zoals het er nu staat is het spam, je kan wel in het webdesign subforum een onderwerp openen en vragen om een site check, dan krijg je genoeg tips. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2004 o bedankt. ik zal hier niets meer posten kan ik dit hier allemaal verwijderen dan dan doe ik dat meteen want dat is niet mijn bedoeling echt niet mijn excu6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2004 Dit Forum is om elkaar te helpen bij computerproblemen, niet om je eigen site en toko te promoten. Hou je daar aan svp. [color=red:503cdfd632]Waarschuwing![/color:503cdfd632] groetjes Edmond Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen