Ga naar inhoud

inbelprobleem met Firefox


anoniem

Aanbevolen berichten

Op aanraden van vele gebruikers van dit forum ben ik overgeschakeld naar Firefox (voorheen Internet Explorer). Als ik opstart in Firefox kan ik geen verbinding maken met mijn ISP. Foutmelding: 567. Als ik daarna opstart in IE krijg ik wel direct verbinding(indien ik niet uit slaapstand kom; zoja moet dan eerst opnieuw opstarten ((hier reeds een ander topic over gestart))). Wie weet wat er aan de hand kan zijn??
Link naar reactie
Waar kan ik deze instellingen vinden in Firefox? Ik heb gekeken bij Gereedschappen/voorkeuren maar kan daar niets vinden over verbindingen. Nog even iets anders: Ik kan in Firefox de bladwijzers niet op alfabetische volgorde zetten. Als ik bij bladwijzers beheren alles op naam volgorde zet gebeurt dat wel in dat scherm maar als ik dan weer terug ga naar het "normale" openingsscherm staat alles weer door elkaar. Iemand een oplossing?
Link naar reactie
[quote:d3ea5c4b30="Jos H"]Waar kan ik deze instellingen vinden in Firefox? Ik heb gekeken bij Gereedschappen/voorkeuren maar kan daar niets vinden over verbindingen.[/quote:d3ea5c4b30] In v0.9 (die sinds een paar dagen trouwens in het Nederlands uit is) staat er in de sectie Algemeen een knop met Verbinding instellingen oid (ik surf nu met een Engelse versie dus ik weet het niet precies) [quote:d3ea5c4b30] Nog even iets anders: Ik kan in Firefox de bladwijzers niet op alfabetische volgorde zetten. Als ik bij bladwijzers beheren alles op naam volgorde zet gebeurt dat wel in dat scherm maar als ik dan weer terug ga naar het "normale" openingsscherm staat alles weer door elkaar. Iemand een oplossing?[/quote:d3ea5c4b30] Voor goed sorteren zou ik de [url=http://www.extensionsmirror.nl/index.php?s=2effba25b1c43d93b75e99a2a90872a9&showtopic=102]Sort Bookmarks Extensie[/url] proberen.
Link naar reactie
Sinds installatie van Firefox alleen maar problemen gehad met deze browser!! Er verschijnen om de haverklap schermen met waarschuwingen over door mij niet te begrijpen zaken. Tevens verschijnt het scherm Koppeling openen als ik Firefox open. Als Firefox geopend is krijg ik geen verbinding met het internet. Kortom alleen maar problemen na installatie van Firefox. :evil: Ik gooi hem eraf en ga weer gewoon verder met IE!!!! Dan maar af en toe een HijackThis.log file naar M@rc & Renske. :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...