anoniem Geplaatst: 3 september 2004 Delen Geplaatst: 3 september 2004 Op aanraden van vele gebruikers van dit forum ben ik overgeschakeld naar Firefox (voorheen Internet Explorer). Als ik opstart in Firefox kan ik geen verbinding maken met mijn ISP. Foutmelding: 567. Als ik daarna opstart in IE krijg ik wel direct verbinding(indien ik niet uit slaapstand kom; zoja moet dan eerst opnieuw opstarten ((hier reeds een ander topic over gestart))). Wie weet wat er aan de hand kan zijn?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2004 Heeft Firefox rechten in Firewall? Dat is het eerste waar ik aan denk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2004 hoe staan je connection settings in Firefox? Bij IE heb je wel een keuze om een verbinding te kiezen, die zie ik Firefox niet, wellicht dat je gewoon de inbelverbding moet starten en dan Firefox (ik heb hier kabel en dan gaat alles automatisch bij Firefox als je dat ook aanklikt) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2004 Waar kan ik deze instellingen vinden in Firefox? Ik heb gekeken bij Gereedschappen/voorkeuren maar kan daar niets vinden over verbindingen. Nog even iets anders: Ik kan in Firefox de bladwijzers niet op alfabetische volgorde zetten. Als ik bij bladwijzers beheren alles op naam volgorde zet gebeurt dat wel in dat scherm maar als ik dan weer terug ga naar het "normale" openingsscherm staat alles weer door elkaar. Iemand een oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2004 [quote:d3ea5c4b30="Jos H"]Waar kan ik deze instellingen vinden in Firefox? Ik heb gekeken bij Gereedschappen/voorkeuren maar kan daar niets vinden over verbindingen.[/quote:d3ea5c4b30] In v0.9 (die sinds een paar dagen trouwens in het Nederlands uit is) staat er in de sectie Algemeen een knop met Verbinding instellingen oid (ik surf nu met een Engelse versie dus ik weet het niet precies) [quote:d3ea5c4b30] Nog even iets anders: Ik kan in Firefox de bladwijzers niet op alfabetische volgorde zetten. Als ik bij bladwijzers beheren alles op naam volgorde zet gebeurt dat wel in dat scherm maar als ik dan weer terug ga naar het "normale" openingsscherm staat alles weer door elkaar. Iemand een oplossing?[/quote:d3ea5c4b30] Voor goed sorteren zou ik de [url=http://www.extensionsmirror.nl/index.php?s=2effba25b1c43d93b75e99a2a90872a9&showtopic=102]Sort Bookmarks Extensie[/url] proberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2004 Sinds installatie van Firefox alleen maar problemen gehad met deze browser!! Er verschijnen om de haverklap schermen met waarschuwingen over door mij niet te begrijpen zaken. Tevens verschijnt het scherm Koppeling openen als ik Firefox open. Als Firefox geopend is krijg ik geen verbinding met het internet. Kortom alleen maar problemen na installatie van Firefox. :evil: Ik gooi hem eraf en ga weer gewoon verder met IE!!!! Dan maar af en toe een HijackThis.log file naar M@rc & Renske. :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen