Ga naar inhoud

webbrowser toont niet alle afbeeldingen


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds een maand heeft mijn Internet Explorer (versie 6) het volgende probleem: Afbeeldingen of kaders en andere opmaak worden op veel web-pagina's niet getoond. Het geldt dan niet alle afbeeldingen, maar sommige. De browser geeft in de taakbalk aan dat hij items aan het downloaden is. Dit downloaden wordt niet voltoid. Ik dacht eerst dat het aan de security settings van de browser lag , maar dat is niet zo. Iemand een idee in welk richting ik moet zoeken?? Oh ja. OS = Win XP sp1 Browser is IE 6
Link naar reactie
[quote:c752087fcf="TheOnly"]Ik gebruik geen firewall en ook niet de built in win xp firewall.[/quote:c752087fcf] Dat is héél onverstandig. [quote:c752087fcf="TheOnly"]Het rare is dat ik soms 3 minuten nadat het zich voor doet, dezelfde webpagina WEL met alle afbeeldingen kaders zichtbaar heb.[/quote:c752087fcf] Reserveer eens wat meer ruimte voor tijdelijke internet-bestanden. Dat kan je instellen bij Start > Configuratiescherm > Internet-opties.
Link naar reactie
Zodra ik er weer last van heb zal ik eens kijken of wissen effect heeft. Momenteel zit er 17,5 Mb in. Ik heb dan ook geen problemen. Het wissen van deze bestanden doe ik vaak op indirect wijze door een image wat ik heb terug te plaatsen. Dit is een image waarin praktisch geen tijdelijke internet bestanden zitten. Dit image is ook meteen mijn indirecte firewall.
Link naar reactie
Je hebt ook vast je IE-instellingen al nagekeken onder de tab 'geavanceerd' (multimedia b.v.), om te kijken of alles staat zoals je wilt? Grappig trouwens zoals jij omgaat met firewall en image. Een vriend van me doet het op een vergelijkbare manier. Niet mijn kopje thee maar 't kèn :wink: . Draai je trouwens wel een antivirus? EDIT: 'k zit nog wel even te denken: stel nou dat er, zonder dat jij het merkt, in je systeem ingebroken wordt en jouw pc wordt mede ingezet bij een DoS-aanval, dat kan dus ook. Je bent dan toch medeverantwoordelijk voor de ellende bij een ander, hoe sta je dáár dan tegenover?
Link naar reactie
Off topic: Draai wel een virusscanner. Ik vernieuw ook regelmatig mijn image. Plaats de vorige terug, doe aanpassingen (bijv. Virusscan update) en maak nieuw image. Heb mijn PC een maand of 9 en ben nu al toe aan image nummer 14. Geef toe dat het een radicale manier van beveiliging is, de backup (image)terugzetten. En zoals je omschrijft (Dos attack) is het niet hetzelfde als een vuurmuur. Ze vullen elkaar aan, de backup en de firewall. Ben momenteel wel op zoek naar een goede en vooral [b:39b25b68b2]begrijpelijke [/b:39b25b68b2]vuurmuur. Zone-alarm vond ik niks . Heb nu een andere firewall op m'n laptop en die bevalt me tot nu toe wel. Misschien ga ik die ook inzetten op mij desktop.
Link naar reactie
[quote:3eb8b5d391="TheOnly"] En zoals je omschrijft (Dos attack) is het niet hetzelfde als een vuurmuur.[/quote:3eb8b5d391] Kan aan mij liggen hoor, maar ik begrijp echt niet wat je hiermee bedoelt. Wil je uitleggen? [quote:3eb8b5d391="TheOnly"] Ben momenteel wel op zoek naar een goede en vooral [b:3eb8b5d391]begrijpelijke [/b:3eb8b5d391]vuurmuur. Zone-alarm vond ik niks . Heb nu een andere firewall op m'n laptop en die bevalt me tot nu toe wel. Misschien ga ik die ook inzetten op mij desktop.[/quote:3eb8b5d391] Kan je uit ervaring Sygate aanbevelen, ook de gratis versie. Mocht je in het begin moeite hebben met vragen wat te doen met bepaalde applicaties dan bieden onderstaande sites ondersteuning: http://www.pcmag.com/article2/0,4149,654619,00.asp en http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/
Link naar reactie
[quote:937e9240d9="HankPiano"][quote:937e9240d9="TheOnly"] En zoals je omschrijft (Dos attack) is het niet hetzelfde als een vuurmuur.[/quote:937e9240d9] Kan aan mij liggen hoor, maar ik begrijp echt niet wat je hiermee bedoelt. Wil je uitleggen?[/quote:937e9240d9] Ik bedoel te zeggen dat het regelmatig terugplaatsen van een image inderdaad niet voorkomt (zoals jij ook schrijft) dat je Pc wordt misbruikt door derden zoals in een Dos attack. Ik zie de toevoegde waarde van een firewall dan ook wel. Ennuh... Laat de firewall die ik gebruik op m'n laptop nou toevallig de Sygate Personal firewall zijn.
Link naar reactie
OK. On-topic: heb je Mozilla Firefox (FF) wel eens geprobeerd? Deze browser kun je gewoon naast IE 6 gebruiken. Je kunt dan in ieder geval eens kijken of je de problemen met het tonen van afbeelding ook in FF hebt. Daarnaast is FF veel veiliger in het gebruik dan IE. Er zijn in dit forum verschillende topics te vinden die daarover gaan.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...