Ga naar inhoud

spybot


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb spybot geinstalleerd naar aanleiding van een (weet et echt neit meer) maar kheb men pc gescand enzo en het is erg leuk enzo. ook goed vind ik zelf. nou komt het weleens voor dat als ik naar bepaalde websites ga dat spybot een popupje maakt en meldt dat er een double click dinges is geblokkerd. ik wou ff melden, als ik op www.computertotaal.nl kom ik die popupje wel 2 X krijg. ligt het aan mij of?
Link naar reactie
[quote:88d519360f="Acid Puke"]ik heb spybot geinstalleerd naar aanleiding van een (weet et echt neit meer) maar kheb men pc gescand enzo en het is erg leuk enzo. ook goed vind ik zelf. nou komt het weleens voor dat als ik naar bepaalde websites ga dat spybot een popupje maakt en meldt dat er een double click dinges is geblokkerd. ik wou ff melden, als ik op www.computertotaal.nl kom ik die popupje wel 2 X krijg. ligt het aan mij of?[/quote:88d519360f] Je kunt spybod ook zo in stellen dat hij het cookie tegen houd, en het niet meer laat zien. In het tabblad immumiseer. groetjes
Link naar reactie
[quote:57e3396e07="Hans1"][quote:57e3396e07="Acid Puke"]ik heb spybot geinstalleerd naar aanleiding van een (weet et echt neit meer) maar kheb men pc gescand enzo en het is erg leuk enzo. ook goed vind ik zelf. nou komt het weleens voor dat als ik naar bepaalde websites ga dat spybot een popupje maakt en meldt dat er een double click dinges is geblokkerd. ik wou ff melden, als ik op www.computertotaal.nl kom ik die popupje wel 2 X krijg. ligt het aan mij of?[/quote:57e3396e07] Je kunt spybod ook zo in stellen dat hij het cookie tegen houd, en het niet meer laat zien. In het tabblad immumiseer. groetjes[/quote:57e3396e07] Maak me niet zo druk om zulke cookies, heb niks te verbergen en ze kunnen geen kwaad, en alle cookies zijn tracking cookies, dus ken je net zo goed alle cookies blokkeren, en ik vind cookies wel handig anders moet ik iedere keer wachtwoorden intypen, en ik ken zien waar ik geweest ben i'v'm links :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...