anoniem Geplaatst: 16 augustus 2004 Delen Geplaatst: 16 augustus 2004 ik heb spybot geinstalleerd naar aanleiding van een (weet et echt neit meer) maar kheb men pc gescand enzo en het is erg leuk enzo. ook goed vind ik zelf. nou komt het weleens voor dat als ik naar bepaalde websites ga dat spybot een popupje maakt en meldt dat er een double click dinges is geblokkerd. ik wou ff melden, als ik op www.computertotaal.nl kom ik die popupje wel 2 X krijg. ligt het aan mij of? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2004 heb je spybot wat te strak ingesteld, double click zijn gewoon cookies en kunnen niet kwaad. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2004 [quote:e4da093a8f="taco78"]heb je spybot wat te strak ingesteld, double click zijn gewoon cookies en kunnen niet kwaad.[/quote:e4da093a8f] doublelclik is wel degelijk een tracking cookie!!!!!!! en dus spy ware. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2004 [quote:88d519360f="Acid Puke"]ik heb spybot geinstalleerd naar aanleiding van een (weet et echt neit meer) maar kheb men pc gescand enzo en het is erg leuk enzo. ook goed vind ik zelf. nou komt het weleens voor dat als ik naar bepaalde websites ga dat spybot een popupje maakt en meldt dat er een double click dinges is geblokkerd. ik wou ff melden, als ik op www.computertotaal.nl kom ik die popupje wel 2 X krijg. ligt het aan mij of?[/quote:88d519360f] Je kunt spybod ook zo in stellen dat hij het cookie tegen houd, en het niet meer laat zien. In het tabblad immumiseer. groetjes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2004 [quote:57e3396e07="Hans1"][quote:57e3396e07="Acid Puke"]ik heb spybot geinstalleerd naar aanleiding van een (weet et echt neit meer) maar kheb men pc gescand enzo en het is erg leuk enzo. ook goed vind ik zelf. nou komt het weleens voor dat als ik naar bepaalde websites ga dat spybot een popupje maakt en meldt dat er een double click dinges is geblokkerd. ik wou ff melden, als ik op www.computertotaal.nl kom ik die popupje wel 2 X krijg. ligt het aan mij of?[/quote:57e3396e07] Je kunt spybod ook zo in stellen dat hij het cookie tegen houd, en het niet meer laat zien. In het tabblad immumiseer. groetjes[/quote:57e3396e07] Maak me niet zo druk om zulke cookies, heb niks te verbergen en ze kunnen geen kwaad, en alle cookies zijn tracking cookies, dus ken je net zo goed alle cookies blokkeren, en ik vind cookies wel handig anders moet ik iedere keer wachtwoorden intypen, en ik ken zien waar ik geweest ben i'v'm links :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2004 [quote:afa3069f19="Hans1"][quote:afa3069f19="taco78"]heb je spybot wat te strak ingesteld, double click zijn gewoon cookies en kunnen niet kwaad.[/quote:afa3069f19] doublelclik is wel degelijk een tracking cookie!!!!!!! en dus spy ware.[/quote:afa3069f19] blijft je uitroepteken hangen? :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2004 [quote:4b576b67a7="taco78"] blijft je uitroepteken hangen? :lol:[/quote:4b576b67a7] Lees je eigen posts eens na op spellingsfouten e.d.. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen