Ga naar inhoud

Hoe ga ik met direct-adsl draadloos?


Aanbevolen berichten

Ik heb 'n KPN ADSL ethernet modem ISDN (geleverd tot 1-11-2002). Ik heb ook 'n US Robotics8054 wireless router gehaald - in de veronderstelling dat ik die wel aangesloten kreeg. Ben nu (met hulp van computerboer) zo ver dat ik de router geconfigureerd krijg. Dwz: via notebook kan ik inloggen op de IP van de router en krijg dan het config menu. Even verder in het Engels: My ISP (nl. KPN Direct-ADSL) says I have to use PPPoA. But there's no configuration option in your Config Menu! Am I overlooking something here? I only see these: Select Internet Connection Type o Obtain IP automatically (DHCP) client o Fixed IP address o PPPoE to obtain IP autom o PPPoE with a fixed IP address o PPTP There's no PPPoA. What should I select? Met andere woorden: wat moet ik in hemelsnaam doen? Wie biedt? Bedankt, Hans
Link naar reactie
[quote:181fc92b6a="DBP"]PPPoA hoeft volgens mij alleen bij het ethernetmodem ingesteld te worden. Bij de router moet je dan (weer volgens mij 8) ) PPPoE hebben. Tip: als je nou gewoon alle instellingen even probeert, dan kom je waarschijnlijk vanzelf wel bij de goede uit. Gr, D[/quote:181fc92b6a] Heb ik geprobeerd. Werkt niet. Ik denk dat ik maar een oproep ga plaatsen voor iemand die het bij me wil komen installeren. :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...