Ga naar inhoud

overstappen naar andere provider


Aanbevolen berichten

Ik heb momenteel een Chello light internet verbinding, ben er echter niet zo tevreden over. Hiervoor had ik Chello classic wat iets sneller was, maar vond het toch aan de prijzige kant. Ik heb 2 kinderen die het online-gamen hebben uitgevonden en dit bijna dagelijks wel even doen, de laatste 2 maanden ben ik daar ook regelmatig te vinden.... met als gevolg dat ik halverwege de maand een waarschuwing van chello krijg dat ik mijn datalimiet overschrijdt. Nu zit ik te denken om over te spappen naar Planet Internet ADSL Standaard. Deze hebben een fair-use policy. Als ik deze met elkaar vergelijk zou Planet Internet sneller moeten zijn dan Chello Light, maar is dat ook zo?? Ik ken iemand die persoonlijk tevreden over Planet Internet is, echter speelt hij geen online-games en dat soort zaken. Doe ik er verstandig aan om deze overstap te maken?
Link naar reactie
Als je zorgeloos ADSL zijn er twee aanbieders die het altijd goed doen in de consumententests qua beloofde snelheid, service (helpdesk) en extra's (spam- en virusfilters): XS4ALL en Demon. Je betaalt iets meer voor een abonnementje, maar dan heb je wel wat. Als voordeligere keus zou je ook kunnen kijken naar de 'nieuwkomers' (op de NL-markt tenminste): QuickNet en Compuserve.
Link naar reactie
Ik heb bij planet een comfort abonnement.Ik ben er erg tevreden over, zeker omdat ik de beloofde snelheid wel zo'n beetje haal, en er nooit problemen mee zijn, en als het netwerk dan ff uit de lucht is, krijg je van tevoren even een waarschuwing van ze. Ik download ook zeer veel, en ik speel ook regelmatig online- games
Link naar reactie
[quote:f686f3db84="Obi-wan-kenobi"]Als je zorgeloos ADSL zijn er twee aanbieders die het altijd goed doen in de consumententests qua beloofde snelheid, service (helpdesk) en extra's (spam- en virusfilters): XS4ALL en Demon. Je betaalt iets meer voor een abonnementje, maar dan heb je wel wat. Als voordeligere keus zou je ook kunnen kijken naar de 'nieuwkomers' (op de NL-markt tenminste): QuickNet en Compuserve.[/quote:f686f3db84] je vergeet Solcon altijd goed in de test heb hem zelf ook een zeer goede provider
Link naar reactie
[quote:d8da8a911b="Obi-wan-kenobi"]Als je zorgeloos ADSL zijn er twee aanbieders die het altijd goed doen in de consumententests qua beloofde snelheid, service (helpdesk) en extra's (spam- en virusfilters): XS4ALL en Demon. Je betaalt iets meer voor een abonnementje, maar dan heb je wel wat. Als voordeligere keus zou je ook kunnen kijken naar de 'nieuwkomers' (op de NL-markt tenminste): QuickNet en Compuserve.[/quote:d8da8a911b] je vergeet Solcon altijd goed in de test heb hem zelf ook een zeer goede provider
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...