anoniem Geplaatst: 17 juli 2004 Delen Geplaatst: 17 juli 2004 Ik heb momenteel een Chello light internet verbinding, ben er echter niet zo tevreden over. Hiervoor had ik Chello classic wat iets sneller was, maar vond het toch aan de prijzige kant. Ik heb 2 kinderen die het online-gamen hebben uitgevonden en dit bijna dagelijks wel even doen, de laatste 2 maanden ben ik daar ook regelmatig te vinden.... met als gevolg dat ik halverwege de maand een waarschuwing van chello krijg dat ik mijn datalimiet overschrijdt. Nu zit ik te denken om over te spappen naar Planet Internet ADSL Standaard. Deze hebben een fair-use policy. Als ik deze met elkaar vergelijk zou Planet Internet sneller moeten zijn dan Chello Light, maar is dat ook zo?? Ik ken iemand die persoonlijk tevreden over Planet Internet is, echter speelt hij geen online-games en dat soort zaken. Doe ik er verstandig aan om deze overstap te maken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2004 Als je zorgeloos ADSL zijn er twee aanbieders die het altijd goed doen in de consumententests qua beloofde snelheid, service (helpdesk) en extra's (spam- en virusfilters): XS4ALL en Demon. Je betaalt iets meer voor een abonnementje, maar dan heb je wel wat. Als voordeligere keus zou je ook kunnen kijken naar de 'nieuwkomers' (op de NL-markt tenminste): QuickNet en Compuserve. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2004 Ik ben al een behoorlijke tijd klant bij Demon en ben daar zeer tevreden over de Fair Use Policy (FUP). Er zijn bij mij ook twee kids die behoorlijk aan het downloaden en on-line gaming doen, maar heb nog nooit een melding gekregen dat ik over of aan de grens zat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2004 Ik heb bij planet een comfort abonnement.Ik ben er erg tevreden over, zeker omdat ik de beloofde snelheid wel zo'n beetje haal, en er nooit problemen mee zijn, en als het netwerk dan ff uit de lucht is, krijg je van tevoren even een waarschuwing van ze. Ik download ook zeer veel, en ik speel ook regelmatig online- games Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2004 Het is zoals Obi als schrijft, voor een dubbeltje op de eerste rang zitten is er niet bij. Kwalitatieve providers zijn nu eenmaal wat duurder. Dat je daarna zorgenvrij bent is echter wel prettig. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2004 [quote:f686f3db84="Obi-wan-kenobi"]Als je zorgeloos ADSL zijn er twee aanbieders die het altijd goed doen in de consumententests qua beloofde snelheid, service (helpdesk) en extra's (spam- en virusfilters): XS4ALL en Demon. Je betaalt iets meer voor een abonnementje, maar dan heb je wel wat. Als voordeligere keus zou je ook kunnen kijken naar de 'nieuwkomers' (op de NL-markt tenminste): QuickNet en Compuserve.[/quote:f686f3db84] je vergeet Solcon altijd goed in de test heb hem zelf ook een zeer goede provider Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2004 [quote:d8da8a911b="Obi-wan-kenobi"]Als je zorgeloos ADSL zijn er twee aanbieders die het altijd goed doen in de consumententests qua beloofde snelheid, service (helpdesk) en extra's (spam- en virusfilters): XS4ALL en Demon. Je betaalt iets meer voor een abonnementje, maar dan heb je wel wat. Als voordeligere keus zou je ook kunnen kijken naar de 'nieuwkomers' (op de NL-markt tenminste): QuickNet en Compuserve.[/quote:d8da8a911b] je vergeet Solcon altijd goed in de test heb hem zelf ook een zeer goede provider Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2004 Hoe zit het met een thuisnetwerk? Ik heb momenteel 2 pc's en straks misschien 3 pc's in een netwerk. Levert dit nog problemen op? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2004 als je met een router werkt moet het gewoon werken, mits je een ethernet modem neemt, anders moet je een pc met usb poort gebruiken als router met bijv een linux distro :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2004 Ik geloof niet dat er nog providers zijn die zich daar tegen verzetten, als ze het al kunnen vaststellen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2004 ik zou Chello Light upgraden naar Classic. Sinds een maand zijn alle snelheden opgeschroefd, en ik moet zeggen dat het zeer goed heeft uitgepakt. Je betaald wel 50,- in de maand, maar dan heb je ook wel wat. d. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2004 quicknet is al een aantal jaren een provider hoor. chello classic heb ik zelf ook maar ik ben opzoek naar een andere provider, die hogere download snelheid is wel leuk maar in theorie kan je in 2 dagen door de download limiet heen zijn. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen