Ga naar inhoud

vreemde foutmelding in e-mail (table not shown)


Aanbevolen berichten

Hallo lui, als newbee heb ik een meteen een beetje een vreemde vraag. Ik schrijf af en toe e-mails met een kennis uit Polen. In eerste instantie ging dat goed, maar de laatste mails die ik krijg zijn telkens leeg (geen tekst) behalve de mededeling: (TABLE NOT SHOWN)... Iemand een flauw idee wat hier fout gaat? Ik heb zelf een al beetje gezocht op t web, maar kan niets vinden... Heel graag reacties. Groetjes
Link naar reactie
Probeer het mailtje eens als platte tekst te lezen? [b:056c46057b]op[/b:056c46057b] is gewoon het domein en [b:056c46057b]pl[/b:056c46057b] is Polen. Ik ben trouwens met een japanse aan het email, als je vage emailadressen wilt zien: [i:056c46057b]voornaam[/i:056c46057b].t-3.12-fields7-[i:056c46057b]nickname[/i:056c46057b]@docomo.ne.jp :o
Link naar reactie
In platte tekst.. Ben niet alleen nieuw hier, weet ook verdomd weinig van computers :( De tekst die in het venster naar voren komt is die ik eerder noemde (TABLE NOT SHOWN) en daaronder de tekst die ik haar had geschreven... Zou ik iets aan instellingen moeten veranderen... Of zij? Geinig, heb een aantal jaartjes terug ook zo'n vreemd adres gekregen van iemand uit Japan (woont nu in NL) en ik dacht eerst dat t een geintje van dr was :oops:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...