Ga naar inhoud

router krijgt geen ip van modem


Aanbevolen berichten

Hey Mensen Ik heb een probleem, ik zal eerst de situatie even uitleggen. Sinds een paar dagen heb ik van Chello een nieuwe modem gekregen. Een Terayon, aangesloten op het nieuwe Eurodocsis netwerk. Leuk en aardig, gaat als een trein....als ik em aansluit op 1 pc! Nu heb ik al een tijdje een router, die ik ook gebruikt heb met mijn vorige modem van chello, een COM21. Bij die modem had ik nog een statisch IP adres en ik kon altijd zonder problemen mijn internet delen. Met de nieuwe modem heb ik een dynamisch ip adres. En wanneer ik de kabel van chello in de router plug, de router vervolgens instel op dynamisch ip, krijgt deze geen ip toegewezen. Ook als ik het MAC adres cloon gebeurt er niks...Wat gaat er fout? Ik heb een Ark SOHO IS104...ja ik weet het een slechtere router had ik niet kunnen kopen maar goed...ik zal het hier even mee moeten doen dus het kopen van een andere is even uitgesloten. Hopenlijk kunnen jullie me verder helpen....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...