Ga naar inhoud

domme vraag...geen dom antwoord aub :)


Aanbevolen berichten

Dames en heren. Laat ik hier een geschil uit de weg ruimen eer we er aan te gronde gaan en het uit de hand loopt. Wat is het geval. Naar aanleiding van een goed doordachte, wel geformuleerde en correct gespelde, doch helaas leestekenloze vraag bracht dit iets naar boven bij enkelen van ons, hetzij verwarring, hetzij een poging tot grappenmakerij, zoals dit in de volksmond word genoemd dezer dage, wellicht door de jeugd. Desalniettemin moeten wij ons ervang doordringen en mede beseffen dat de vraag niet grappig bedoeld was, maar klaarblijkelijk uit pure interesse gesteld werd aan ons allen. Ik ben dan ook de eerste die het boetekleed aantrekt en vergiffenis vraagt aan de TopicStarter, het was allerminst onze bedoeling er een grappig topic van te maken. En ik denk dat ik met iedereen spreek als ik zeg: Onze Welgemeende Excuses. Het zal nimmer meer voorkomen danwel plaatsvinden. Een vermelding in het befaamde en tevens gevreesde Foute Topics- Topic hoop ik dan ook niet tegen te komen. Getekend, hoog gegroet en achtend, Stefan Pack
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...