Ga naar inhoud

ShareAza - PTC Bittorrents downen.


Aanbevolen berichten

Op mijn PC staan PTC en ShareAza geïnstalleerd. Ik wil torrents met PTC downen. Als ik echter via een DL-site op een torrent klik, opent automatisch ShareAza, ondanks het feit dat PTC al draait :x In S.A. zit de optie om torrents weg te vinken. Dat heb ik dus al gedaan, maar zonder resultaat -> S.A. blijft openen als ik een torrent wil downen. Iemand een suggestie?
Link naar reactie
[quote:c25e9e65ff="pcguy"]gewoon met shareaza en die ptc eraf gooien, als het met 1 prog kan waarom zou je het dan met 2 doen?[/quote:c25e9e65ff] 1) Ik wil films (torrents) naar een andere (veel grotere) partitie downen dan muziek (MP3's), 2) Vlgs mij werkt PTC sneller als je meer bestanden tegelijkertijd dl'd en dus ook ul'd! Daarom dus :wink:
Link naar reactie
[quote:5a973a3c71="pcguy"]en als je de link in ptc zet? (ging toch met een link?)[/quote:5a973a3c71] Ja, het lukt als volgt: in PTC->File->Open URL, dan in webbrowser met rechts op torrent klikken en "copy shortcut", weer terug naar PTC en in venster rechtsklikken en "paste". Omslachtig, maar het werkt. :roll: De link naar PTC slepen werkt in ieder geval niet...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...