Ga naar inhoud

Internet Browser


Aanbevolen berichten

Ik hoor de laatste tijd veel negatieve berichten over de veiligheid van IE 6. Graag zou ik willen weten welke Internet Browser momenteel het veiligst is om te gebruiken momenteel experimenteer ik met Netscape Navigator maar dat schijnt ook al weer niet zo veilig te zijn. Alle tips zijn welkom alvast bedankt.
Link naar reactie
Ik heb Firefox ook al eens geprobeerd, op zich een uitstekende browser. Maar wat me absoluut niet beviel is de bookmarks. Ik heb van alles geprobeerd, maar alfabetisch sorteren lukte voor geen meter. Je kunt instellen wat je wilt, maar het verandert niets. Ze blijven gewoon kriskras doorelkaar staan. Iemand enig idee?
Link naar reactie
[quote:fa5a8ab0e0="gerben"]Ik heb Firefox ook al eens geprobeerd, op zich een uitstekende browser. Maar wat me absoluut niet beviel is de bookmarks. Ik heb van alles geprobeerd, maar alfabetisch sorteren lukte voor geen meter. Je kunt instellen wat je wilt, maar het verandert niets. Ze blijven gewoon kriskras doorelkaar staan. Iemand enig idee?[/quote:fa5a8ab0e0] http://texturizer.net/firefox/extensions/#sortbookmarks
Link naar reactie
[quote:d706b7290d="taco78"]Wat zijn de voordelen van Firefox tegenover Opera? ben ik wel benieuwd naar[/quote:d706b7290d]Vooral open source vs. closed source. Dat is mede de oorzaak dat Firefox gratis is en zonder reclame gedownload en gebruikt kan worden. Daarnaast maakt het open source karakter het mogelijk dat er allerlei hobbyisten plugins kunnen schrijven die handige (browser)functionaliteit toe kunnen voegen. En de doelstelling van Firefox is dat het een browser pur sang wordt. Opera is in de laatste jaren steeds uitgebreider geworden (mail client, Chat client etc.). Daarnaast schijnt Opera sneller pagina's te laden, maar volgens mij is dat een beetje afhankelijk van de specifieke website. De ene website rendert sneller in de ene browser, bij een andere website is het verhaal andersom. Vroeger as Opera iig zuiniger met systeem resources, maar volgens mij loopt dat tegenwoordig ongeveer gelijk (Firefox gebruikt op het moment dat ik dit typ 42MB, met 3 windows (met in totaal 9 tabs) open).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...