Ga naar inhoud

HELP HELP! Standaard downloaden van internet mislukt


Aanbevolen berichten

Hallo, ik zit met een probleem. het gaat om het downloaden van internet. wanneer ik op een link met een .exe bestand klik, verschijnt het venster waarin ik het volgende zie: .............. bestand downloaden bezig met ophalen van bestandsinformatie: spybotsd13.exe van spybot.zone-x.com... .............. echter bij mij loopt het aanvragen van bestandsinformatie al fout. ik krijg een melding met dit bericht: .............. het volgende bestand kan niet worden gedownload: spybots13.exe van spybot.zone-x.com Internet Explorer kan deze website niet openen. de gevraagde website is niet beschikbaar of kan niet worden gevonden. probeer het later opnieuw. .............. ik krijg dit ook bij alle andere bestanden die ik wil downloaden. gewoon downloaden via een p2p werkt wel, en ik kan ook gewoon plaatjes opslaan. ook gewoon internetten is geen probleem.. weet iemand waar dit aan ligt? ik dacht eerst dat het bij de provider lag, maar dat blijkt echter niet zo te zijn, zij zeggen dat het komt omdat er ergens in internet explorer iets is veranderd... maar wat weten ze niet. ik heb een wanadoo ADSL lite pakket, met 1024/384. HELP! HELP!
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...