anoniem Geplaatst: 30 juni 2004 Delen Geplaatst: 30 juni 2004 Hallo, ik zit met een probleem. het gaat om het downloaden van internet. wanneer ik op een link met een .exe bestand klik, verschijnt het venster waarin ik het volgende zie: .............. bestand downloaden bezig met ophalen van bestandsinformatie: spybotsd13.exe van spybot.zone-x.com... .............. echter bij mij loopt het aanvragen van bestandsinformatie al fout. ik krijg een melding met dit bericht: .............. het volgende bestand kan niet worden gedownload: spybots13.exe van spybot.zone-x.com Internet Explorer kan deze website niet openen. de gevraagde website is niet beschikbaar of kan niet worden gevonden. probeer het later opnieuw. .............. ik krijg dit ook bij alle andere bestanden die ik wil downloaden. gewoon downloaden via een p2p werkt wel, en ik kan ook gewoon plaatjes opslaan. ook gewoon internetten is geen probleem.. weet iemand waar dit aan ligt? ik dacht eerst dat het bij de provider lag, maar dat blijkt echter niet zo te zijn, zij zeggen dat het komt omdat er ergens in internet explorer iets is veranderd... maar wat weten ze niet. ik heb een wanadoo ADSL lite pakket, met 1024/384. HELP! HELP! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 Kijk eens bij Extra->Internet Opties -> Beveiliging -> Het Internet Aangepast niveau -> selecteer Downloaden inschakelen aan bij de rubriek Gedownloade elementen In ieder geval je systeem grondig op virussen en spyware nazien Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2004 bedankt voor de tip, maar het stond al ingeschakeld, weet iemand nog wat anders wat ik kan proberen? bedankt. ook heb ik met adware het gehele systeem ad en spyware vrijgemaakt, ook een volledige systeem scan met NAV2004 is gedaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2004 [quote:536f79f21a="Harryiscomputernerd"]ook een volledige systeem scan met NAV2004 is gedaan.[/quote:536f79f21a] Ja èn?! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 juli 2004 weet er helemaal niemand iets?! ik zit er echt mee.... windows opnieuw installeren dan de enige optie?!? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 juli 2004 Er is spyware die dergelijke sites blokkeert. Zoek eens op een alternatieve site. Googlen op spybot doet wonderen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2004 Ik weet niet wat jer provider toestaat, maar het is iets van 4,15 Mb groot en ik zou het je ook kunnen mailen. Als je dat wil, moet je via een PB even je email-adres sturen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2004 internet explorer opnieuw installeren of standaard instellingen aanklikken helpt ook niet ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2004 weet je welicht het antwoord al want ik heb hetzelfde probleem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2004 fabrieksintellingen van IE terugzetten helpt niet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2004 hoe zet je de fabrieksinstellingen terug ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2004 IE starten > tools > options > tab programs > reset web settings Zit hier nu weer even achter engelse install, vertalen kan je zelf wel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2004 Al 25 dagen geen reactie meer gelezen van TS. Op vakantie of probleem opgelost ? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen