Ga naar inhoud

Internetverbinding wordt verbroken.


Aanbevolen berichten

Internet verbinding wordt na een aantal minuten (tijd verschilt) verbroken, met de melding: Er is een fout in LSA SHELL (export version) opgetreden. Dit programma is afgesloten. Dan wordt geadviseerd om alle lopende programma´s af te sluiten, daar krijg je 30 sec de tijd voor, en een tellertje begint af te tellen. Dan wordt de pc opnieuw gestart. Ik heb gecontoleerd op virussen en spyware. Er was spyware aanwezig, die heb ik verwijderd, maar de melding hierboven bijft komen. weet iemand toevallig een oplossing?
Link naar reactie
Je kunt ook Stinger gebruiken om te kijken of je een virus hebt. Deze removal tool pakt ineens een heleboel nare virussen tegelijk. Persoonlijk vind ik dat wat fijner dan die tooltjes die Symantec voor elk vervelend virus uitbrengt. Voor elk virus een ander tooltje bij Symantec, één tool voor die virussen van McAfee: McAfee Stinger (Stinger is a stand-alone utility used to detect and remove specific viruses. It is not a substitute for full anti-virus protection, but rather a tool to assist administrators and users when dealing with an infected system. Stinger utilizes next generation scan engine technology, including process scanning, digitally signed DAT files, and scan performance optimizations.) Download: http://vil.nai.com/vil/stinger/ Succes,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...