Ga naar inhoud

bestaat echte popup blocker?


Aanbevolen berichten

[quote:20885ea03c="Captain_Kansloos"]Je kunt ook eens een andere browser proberen. Mijn persoonlijke favoriet is Mozilla Firebird. Heeft een ingebouwde popup blocker, die je per domein kunt vertellen wat ie evt. moet doorlaten. Zowieso geeft Firebird een veiliger surfgevoel.[/quote:20885ea03c] Heb ook al naar de optie gekeken om een andere browser te nemen, ook vanwege de vele lekken in IE, maar vind het toch nadelig dat de alternatieve browsers websites niet altijd goed weergeven, omdat deze gemaakt zijn voor IE.
Link naar reactie
[quote:6340eae8a4]Heb ook al naar de optie gekeken om een andere browser te nemen, ook vanwege de vele lekken in IE, maar vind het toch nadelig dat de alternatieve browsers websites niet altijd goed weergeven, omdat deze gemaakt zijn voor IE.[/quote:6340eae8a4]Ach ja, ik gebruik ook FireFox en voor die enkele site die hier niet normaal mee werkt doe ik gewoon Start --> Uitvoeren --> iexplore :D Maar het valt me op dat er steeds minder sites zijn die problemen geven bij het gebruik van een niet IE browser.
Link naar reactie
PopupStopper Pro van http://www.panicware.com/ vind ik persoonlijk een hele goeie. Houdt alles tegen, is geïntegreerd in IE. Als hij iets tegenhoudt geeft ie een geluidje, mocht het dan een popup zijn die toevallig wel okay is kun je die met één klik toelaten. Ook kun je in het progje instellen van welke sites de popups altijd toegelaten moeten worden (Postbank b.v.).
Link naar reactie
pas maar op met panicware popupstopper dit is namelijk Adware kijk maar eens op de volgende site: http://www.pestpatrol.com/PestInfo/p/panicware_popup_stopper.asp#Detection%20and%20Removal heb hetzelfde probleem gehad met safeguardprotect en als je dan in de privacypolicies kijkt dan zeggen ze ook meestal dat ze wel het een en ander van je bijhouden. Ik zou adviseren om over te stappen op mozilla of firefox deze hebben ingebouwde popupblockers.
Link naar reactie
[quote:2527de8b09="Vunce"]Ach ja, ik gebruik ook FireFox en voor die enkele site die hier niet normaal mee werkt doe ik gewoon Start --> Uitvoeren --> iexplore :D [/quote:2527de8b09] dat kan simpeler: met de extensie IEview. Daarmee is het: rechtermuisknop op de link en "Open link target in IE". 8)
Link naar reactie
[quote:2cb82c818f="Eddey"]dat kan simpeler: met de extensie IEview. Daarmee is het: rechtermuisknop op de link en "Open link target in IE". 8)[/quote:2cb82c818f] Ik heb Firefox geïnstalleerd, vervolgens die extensie IEview, maar als ik met m'n rechtermuisknop op de link klik krijg ik alleen maar het gebruikelijke menuutje 'copy-paste-enz. Wat doe ik nú weer fout :-? ?
Link naar reactie
Zie je de extensie wel verschijnen in Tools > Options? En kun je ook de opties openen om de locatie van IE in te stellen. Als dit niet het geval is moet je zorgen dat je IE View via [url=http://ieview.mozdev.org/installation.html]deze link[/url] installeert. Lukt het dan nog niet, dan verwacht ik dat je profiel (de locatie waar Firefox je data opslaat) een beetje corrupt geworden is. Probeer een nieuwe aan te maken door FF via [i:9254b4c324]firefox.exe -p[/i:9254b4c324] op te starten. Als hij straks goed geïnstalleerd is moet er een optie in je contextmenu komen waar "View page in IE" oid staat. Daarnaast verschijnt het ook als je met rechts op een link klikt.
Link naar reactie
[quote:792883f5d9="Gert-Paul"]Zie je de extensie wel verschijnen in Tools > Options? En kun je ook de opties openen om de locatie van IE in te stellen.[/quote:792883f5d9] Nee, als ik Tools -> Options open zie ik in het linkerschermpje: General, Privacy, Web Features, Downloads en Advanced. Heb ze allemaal nagelopen, kom nergens IEview tegen. Ook de optie niet om de locatie van IE in te stellen. [quote:792883f5d9="Gert-Paul"]Als dit niet het geval is moet je zorgen dat je IE View via [url=http://ieview.mozdev.org/installation.html]deze link[/url] installeert. Lukt het dan nog niet, dan verwacht ik dat je profiel (de locatie waar Firefox je data opslaat) een beetje corrupt geworden is. Probeer een nieuwe aan te maken door FF via [i:792883f5d9]firefox.exe -p[/i:792883f5d9] op te starten.[/quote:792883f5d9] Heb ik allemaal gedaan, geen verandering. Wat ik vreemd vind: ik heb Firefox gedeïnstalleerd (stond in D:\ProgramFiles), met regedit alle verwijzingen weggehaald, opnieuw geïnstalleerd via Custom in C:\ProgramFiles maar evenzogoed start hij op, compleet met m'n 'bookmarks', Google en IEview (die het dus nog steeds niet doet). [quote:792883f5d9="Gert-Paul"]Als hij straks goed geïnstalleerd is moet er een optie in je contextmenu komen waar "View page in IE" oid staat. Daarnaast verschijnt het ook als je met rechts op een link klikt.[/quote:792883f5d9] Nou ja, dat lukt me dus gewoon niet, tot nu toe :-? . Op zich vind ik net best een lekkere browser, alles doet 't ook prima, inclusief Google, alleen die rare IEview niet, en die wil ik er toch echt bij hebben, voor 't geval dat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...