Ga naar inhoud

Hotmail probleem


Aanbevolen berichten

Mensen, ik heb een probleempje. Ik kan vanaf mijn PC mijn hotmail niet meer bereiken. Ik heb tijdelijke bestanden gewist, coockies gewist, zonder resultaat. Heb het geprobeerd via een andere PC (in hetzelfde thuisnetwerk) ook dat lukt niet. Heb het modem en de switch gereset, zonder resultaat. Vervolgens met mijn portable een inbelverbinding gemaakt en dan kom ik er wel bij Maar iedere dag in gaan bellen om mijn hotmail te lezen is niet echt een optie geloof ik. Wanneer ik vervolgens die portable aan het thuisnetwerk hang kom ik met die portable ook niet bij mijn mail. Het lijkt mij dus wel duidelijk dat het ergens in mijn lokale netwerk zit maar ik weet ff niet meer waar ik het moet zoeken, wie heeft er tips ? Overigens, ik ben verder nog geen enkele andere site tegen gekomen waar ik problemen mee heb en er is niets veranderd aan het netwerk of de instellingen. Wanneer ik tenslotte een PC direct op de Modem aansluit, dus helemaal zondet netwerk, ook dan kan ik mijn mail niet bereiken. Ik krijg het inlogvenster, wanneer ik een foutief paswoord invoer krijg ik meteen een reactie, voer ik het juiste paswoord in krijg ik, na heel veel tijd, een melding dat de pagina niet gevonden kan worden. Ik begin bijna te denken aan een IP-block maar heb geen idee hoe ik dat na zou moeten gaan, ik kan ook de helpdesk niet bereiken omdat verwijzingen daarnaartoe pas bereikbaar zijn wanneer je ingelogd bent :( Wie heeft er nog goede tips, heldere momenten of wat dan ook waardoor ik mijn mail weer normaal kan bereiken? Bijvoorbaat dank, John
Link naar reactie
Ik heb ondertussen contact gehad met de helpdesk van HCC-net en er is daar inderdaad een probleem. Op hun website vond ik het volgende bericht: [quote:cea7ac7b4f] [b:cea7ac7b4f]Storing HCCnet e-mailverkeer[/b:cea7ac7b4f] 10-06-2004 - Er is op dit moment een vermoedelijke storing op onze mailserver. Dit zorgt ervoor dat de e-mail vanaf verbindingen van andere providers niet of slecht is op te halen. Het probleem wordt onderzocht. Excuses voor het ongemak. [/quote:cea7ac7b4f] Ze konden mij niet vertellen hoe lang dit nog ging duren maar ze hadden er ondertussen wel bosjes klachten over binnen en ze gingen er van uit dat het binnen een dag opgelost zou zijn. Groetjes, John
Link naar reactie
Hier hetzelfde probleem en eveneens HCC-net. Op de site staat tevens [quote:6826452e6c] Probleem met benaderen van sommige pagina's 10-06-2004 - Momenteel zijn er problemen met het bereiken van sommige beveiligde pagina's vanaf een ADSL verbinding. Het gaat vooral om het inloggen op bijvoorbeeld www.hotmail.com, www.marktplaats.nl , www.ebay.com en www.bloggers.nl. Ook zijn er gevallen gemeld dat er onderdelen van de hccnet website slecht of niet te bereiken zijn. Het probleem wordt momenteel onderzocht. Onze excuses voor het ongemak. [/quote:6826452e6c] Het ligt dus idd aan HCC-net. Het was bij mij helemaal mooi, want ik kreeg wel via MSN een melding dat er nieuwe mail was, maar kon er niet bijkomen :evil: Ben ik even blij dat Hotmail niet mijn 'main account' is. Even geduld dus. [update] :D Ik heb dit bericht nog niet gepost of ik kan ineens wel bij mijn Hotmail (iig via Outlook Express). De site lijkt nog wel problemen te hebben, maar het is een begin.[/update]
Link naar reactie
Quote<<<Ook zijn er gevallen gemeld dat er onderdelen van de hccnet website slecht of niet te bereiken zijn.>>>quote Dit kan ik volmondig bevestigen!! Sinds gisteren (10 juni) kan ik ([u:b173f24563]kabelverbinding Chello[/u:b173f24563]) niet meer bij 't Podium, Forums en Webmail pagina komen: dit duurt een eeuwigheid en ik wacht 't resultaat (time out) maar niet af..... Sinds vandaag (11 juni) hetzelfde verschijnsel met de index pagina van HCCnet.....! Er is dus met die URL iets ernstig mis en niet met de verbinding..... Ton
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...