Ga naar inhoud

Outlook Express 6 (NL) na update nu met Engelse menubalk


Aanbevolen berichten

Na het toepassen van een beveilingings-update (op advies van Microsoft) op Outlook Express 6 NL, heeft hij opeens een Engelstalige menubalk. Het apart downloaden en installeren van de Nederlandstalige menu's heeft niet geholpen. Heb ik zelf iets fout gedaan? Wat? Hoe is dit te verhelpen zonder eerst Outlook Express (en daarmee waarschijnlijk ook Internet Explorer) te deïnstalleren? P.S. Ik weet niet of het verschil maakt, maar mijn pc draait nog met Windows 98 SE. En dat wil ik voor deze pc ook zo houden.
Link naar reactie
[quote:91cbdb6005="Jan Wakker"]Na het toepassen van een beveilingings-update (op advies van Microsoft) op Outlook Express 6 NL, heeft hij opeens een Engelstalige menubalk. Het apart downloaden en installeren van de Nederlandstalige menu's heeft niet geholpen. Heb ik zelf iets fout gedaan? Wat? Hoe is dit te verhelpen zonder eerst Outlook Express (en daarmee waarschijnlijk ook Internet Explorer) te deïnstalleren? P.S. Ik weet niet of het verschil maakt, maar mijn pc draait nog met Windows 98 SE. En dat wil ik voor deze pc ook zo houden.[/quote:91cbdb6005] de patch verwijderen en de nederlandse patch installeren
Link naar reactie
Ga kijken bij aanbevolen updates op de site van windows update. Volgens mij was hier namelijk een oplossing voor dit probleem. weet het niet zeker, ik kan zelf niet kijken want hem zelf al geinstaleerd aangezien ik het probleem ook had en dan wordt hij niet meer weergegeven, maar het kan geen kwaad om effe te kijken toch
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...