anoniem Geplaatst: 9 juni 2004 Delen Geplaatst: 9 juni 2004 Na het toepassen van een beveilingings-update (op advies van Microsoft) op Outlook Express 6 NL, heeft hij opeens een Engelstalige menubalk. Het apart downloaden en installeren van de Nederlandstalige menu's heeft niet geholpen. Heb ik zelf iets fout gedaan? Wat? Hoe is dit te verhelpen zonder eerst Outlook Express (en daarmee waarschijnlijk ook Internet Explorer) te deïnstalleren? P.S. Ik weet niet of het verschil maakt, maar mijn pc draait nog met Windows 98 SE. En dat wil ik voor deze pc ook zo houden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2004 [quote:91cbdb6005="Jan Wakker"]Na het toepassen van een beveilingings-update (op advies van Microsoft) op Outlook Express 6 NL, heeft hij opeens een Engelstalige menubalk. Het apart downloaden en installeren van de Nederlandstalige menu's heeft niet geholpen. Heb ik zelf iets fout gedaan? Wat? Hoe is dit te verhelpen zonder eerst Outlook Express (en daarmee waarschijnlijk ook Internet Explorer) te deïnstalleren? P.S. Ik weet niet of het verschil maakt, maar mijn pc draait nog met Windows 98 SE. En dat wil ik voor deze pc ook zo houden.[/quote:91cbdb6005] de patch verwijderen en de nederlandse patch installeren Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2004 Ga kijken bij aanbevolen updates op de site van windows update. Volgens mij was hier namelijk een oplossing voor dit probleem. weet het niet zeker, ik kan zelf niet kijken want hem zelf al geinstaleerd aangezien ik het probleem ook had en dan wordt hij niet meer weergegeven, maar het kan geen kwaad om effe te kijken toch Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen