Ga naar inhoud

Tegenstrijdige reclame


Aanbevolen berichten

@home maakt tegenwoordig reclame's met het "nog sneller downloaden" van o.a. films en muziek. Nu is het toch uitgebreid bekend dat muziek downloaden illegaal is (behalve van sites de er geld voor vragen) en films zijn zo al helemaal niet legaal te downloaden. Wat vinden jullie hier nou van? Als o.a. @home op deze manier reclame maakt, en ik krijg bijv dalijk gezeur omdat ik bijv muziek download ga ik hier zeker wat van zeggen! Moeten ze er maar geen reclame voor maken. Geef jullie mening :)
Link naar reactie
@Home is niet de enige die dat doet. Ook Casema en Wanadoo kunnen er wat van. Want dit is wat mensen willen en zulke kreten zijn aantrekkelijk natuurlijk. Het is inderdaad een beetje tegenstrijdig maar dit zie je in veel computerbladen toch ook? Dat er weer een p2p programma wordt besproken terwijl deze over het algemeen worden gebruikt voor illegale doeleinden. Af en toe denk ik ook wel eens, wat willen ze nu eigenlijk? Ze moeten eens consequent wezen.
Link naar reactie
Pffffff, voor de zoveelste keer. Het is NIET illegaal om muziek en films te downloaden, volgens de wet van de thuiskopie mag je een kopie hebben, maken en gebruiken voor eigen gebruik. In de wet staat nergens dat je de wettelijke eigenaar van het origineel hoeft te zijn, lenen bij de bieb, huren bij de videotheek of downloaden mag allemaal, beschikbaar stellen aan derden mag NIET. Kijk inderdaad de link hierboven. Onlangs heeft stichting BREIN schoorvoetend toegegeven dat ze niks tegen downloaden kunnen en mogen doen, vandaar de akties tegen de aanbieders van de muziek en films......
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...