anoniem Geplaatst: 31 mei 2004 Delen Geplaatst: 31 mei 2004 @home maakt tegenwoordig reclame's met het "nog sneller downloaden" van o.a. films en muziek. Nu is het toch uitgebreid bekend dat muziek downloaden illegaal is (behalve van sites de er geld voor vragen) en films zijn zo al helemaal niet legaal te downloaden. Wat vinden jullie hier nou van? Als o.a. @home op deze manier reclame maakt, en ik krijg bijv dalijk gezeur omdat ik bijv muziek download ga ik hier zeker wat van zeggen! Moeten ze er maar geen reclame voor maken. Geef jullie mening :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2004 @Home is niet de enige die dat doet. Ook Casema en Wanadoo kunnen er wat van. Want dit is wat mensen willen en zulke kreten zijn aantrekkelijk natuurlijk. Het is inderdaad een beetje tegenstrijdig maar dit zie je in veel computerbladen toch ook? Dat er weer een p2p programma wordt besproken terwijl deze over het algemeen worden gebruikt voor illegale doeleinden. Af en toe denk ik ook wel eens, wat willen ze nu eigenlijk? Ze moeten eens consequent wezen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2004 ouwe koeien. :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2004 De meeste mensen met breedband internet gebruiken het ook voornamelijk om muziek en films te downloaden, dus zo gek is dat nog niet ... http://www.zdnet.nl/poll.cfm Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2004 Ma eigenlijk is het nog steeds reclame maken voor iets dat lang niet helemaal legaal is. Dan vind ik idd ook dat ze consequent moeten zijn, en niet aan de ene kant moeten zeggen het mag niet, en aan de andere kant gewoon reclame ervoor laten maken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2004 Typisch Hollands: aan de ene kant zoveel mogelijk geld willen verdienen en aan de andere kant toch wat te zeiken willen hebben. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2004 downloaden illegaal? Als ik [url=http://www.iusmentis.com/auteursrecht/nl/thuiskopie/]deze site[/url] mag geloven dan is downloaden helemaal niet illegaal. Hmmm, zal waarschijnlijk wel weer een discussie losbarsten maar ik geloof bovenstaande site wel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2004 Pffffff, voor de zoveelste keer. Het is NIET illegaal om muziek en films te downloaden, volgens de wet van de thuiskopie mag je een kopie hebben, maken en gebruiken voor eigen gebruik. In de wet staat nergens dat je de wettelijke eigenaar van het origineel hoeft te zijn, lenen bij de bieb, huren bij de videotheek of downloaden mag allemaal, beschikbaar stellen aan derden mag NIET. Kijk inderdaad de link hierboven. Onlangs heeft stichting BREIN schoorvoetend toegegeven dat ze niks tegen downloaden kunnen en mogen doen, vandaar de akties tegen de aanbieders van de muziek en films...... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen