Ga naar inhoud

albums downloaden


Aanbevolen berichten

//aanwijzing//Direct noemen van sites is niet toegestaan, hem vertellen hoe hij een en ander kan doen, welke programma's, hoe het sneller kan, hoe hij meer kan vinden, noem maar op volgens mij wel. De technische kant ervan mag hier gewoon besproken worden. mvrgroet Edmond//einde aanwijzing//
Link naar reactie
[quote:eade6f054b="DBP"]:P Nee, maar volgens mij wordt er in dit forum meestal negatief gereageerd op vragen ...[/quote:eade6f054b] Des te meer reden daar niet direct aan mee te doen en juist kritisch te kijken of iets echt over de schreef gaat en zoniet, gewoon juist wel mee te werken. Doorbreek de hegemonie van die 'digitale dominees' op dit Forum nou eens, maar al te vaak hebben ze geen gelijk! groetjes Ed
Link naar reactie
[quote:304f8fbedd="Edmond Varwijk"]Des te meer reden daar niet direct aan mee te doen en juist kritisch te kijken of iets echt over de schreef gaat en zoniet, gewoon juist wel mee te werken. Doorbreek de hegemonie van die 'digitale dominees' op dit Forum nou eens, maar al te vaak hebben ze geen gelijk![/quote:304f8fbedd] Aangemoedigd door deze woorden leg ik mijn ambt neer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...