anoniem Geplaatst: 29 mei 2004 Delen Geplaatst: 29 mei 2004 hallo forumers ik ben nu na een jaar gamen het gamen zat. ik wil me nu gaan verdiepen in het downloaden van albums. zou jullie forumers mij een handje opweg kunnen helpen. met het zoeken naar sites of forums waar ik albumpies zou kunnen downloaden. alvast bedankt voor jullie hulp. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2004 Fotoalbums? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2004 nee muziek alpumpies. ik heb kazaa al maar jah die is niet echt goed :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2004 euhm.. Ja.. Ok.. Regels niet gelezen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2004 Klik! (ik maak het geluid alvast. :wink: ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2004 //aanwijzing//Direct noemen van sites is niet toegestaan, hem vertellen hoe hij een en ander kan doen, welke programma's, hoe het sneller kan, hoe hij meer kan vinden, noem maar op volgens mij wel. De technische kant ervan mag hier gewoon besproken worden. mvrgroet Edmond//einde aanwijzing// Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2004 [quote:90d1f34c28="DBP"]Klik! (ik maak het geluid alvast. :wink: )[/quote:90d1f34c28] Je wil alles wel heel graag dicht hebben cker. Je zou [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=121320]dit[/url] topic eens kunnen lezen van een paar dagen geleden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2004 :P Nee, maar volgens mij wordt er in dit forum meestal negatief gereageerd op vragen m.b.t. illegaal downloaden. In de meeste topics met zo´n onderwerp is de eerste reactie meteen "koop maar een CD", "daar doen we niet aan", "ga maar naar de winkel" o.i.d. Vandaar mijn reactie. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2004 even optellen azureus + java + .torrent + site = album site moet je uiteraard zelf invullen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2004 Of anders: Tracklist + fatsoenlijk [url=www.slsknet.org]peer2peer-programma[/url] + Aanklikken + downloaden = heel album.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2004 zo moet het lukken denk ik :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2004 [quote:eade6f054b="DBP"]:P Nee, maar volgens mij wordt er in dit forum meestal negatief gereageerd op vragen ...[/quote:eade6f054b] Des te meer reden daar niet direct aan mee te doen en juist kritisch te kijken of iets echt over de schreef gaat en zoniet, gewoon juist wel mee te werken. Doorbreek de hegemonie van die 'digitale dominees' op dit Forum nou eens, maar al te vaak hebben ze geen gelijk! groetjes Ed Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2004 [quote:304f8fbedd="Edmond Varwijk"]Des te meer reden daar niet direct aan mee te doen en juist kritisch te kijken of iets echt over de schreef gaat en zoniet, gewoon juist wel mee te werken. Doorbreek de hegemonie van die 'digitale dominees' op dit Forum nou eens, maar al te vaak hebben ze geen gelijk![/quote:304f8fbedd] Aangemoedigd door deze woorden leg ik mijn ambt neer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2004 Nooit van Google gehoord? full albums? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen