Ga naar inhoud

Probleem met IE - Kan Hotmail-site niet openen


Aanbevolen berichten

Beste forumvrienden, zonet werd ik gebeld door een vriend met een pc-probleempje waar ik zo 1,2,3 geen antwoord op weet. Misschien iemand van jullie. Hij vertelde me dat ie al meerdere dagen niet meer op de hotmail-site kon komen. Omdat iemand anders hem dat had geadviseerd, heeft ie alles opnieuw geinstalleerd. Het probleem is er echter nog steeds. De hotmail-site kan niet geopend worden en hij krijgt af en toe een (ik neem aan dat ie dat bedoelde) Active-X fout waarna IE wordt afgesloten. Heeft iemand een idee of moet ik er maar eens naartoe gaan? :-?
Link naar reactie
Norton had volgens hem enkele virussen gevonden, maar deze allemaal verwijderd. Hij had het idd alleen over problemen met hotmail.com, verder kon ie normaal internetten. Behalve dat ie af en toe een Active-X foutmelding krijgt met de vraag of ie dat probleem wil verzenden naar Microsoft. Ook via de messenger (MSN) kon hij niet meer inloggen op z´n hotmail-account. De temp. internet-files, cookies en geschiedenis had hij (volgens hem dan, hij heeft niet zo bar veel verstand van pc´s :D ) al verwijderd.
Link naar reactie
Ik ben er zonet even geweest en weet inmiddels wat meer. Hij kan de Hotmail-site wel bezoeken, maar als je de naam en het wachtwoord hebt ingevoerd en je drukt op inloggen krijg je er een pagina voor met de titel "This page cannot be displayed" met helemaal onderaan "Cannot find server or DNS Error Internet Explorer". Ik heb een poosje gezocht, wat instellingen veranderd, maar heb het probleem niet kunnen oplossen. Iemand een idee? Alvast bedankt.
Link naar reactie
Volgens mij had ik dat al gecontroleerd toen ik bij hem was, maar ik zal het hem nog eens zeggen. Bedankt voor je antwoordt in elk geval. ps. Ik heb hem gisteren geadviseerd er eerst maar eens firefox op te zetten. Daarmee kan ie nu wel op hotmail inloggen. Is dus duidelijk een IE-probleem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...