Ga naar inhoud

mails niet zichtbaar in voorbeeldvenster outlook


Aanbevolen berichten

Wie kent het volgende probleem ( en de oplossing) In outlook express heb ik bij BEELD, INDELING voorbeeldvenster aangevinkt. De mails worden echter niet weergegeven. Kop van voorbeeldvenster is ook aangevinkt en deze wordt wel weergegeven. ik kan wel mails versturen en die komen ook aan. bvd voor een oplossing met vr.gr. jan
Link naar reactie
Helemaal zelf weten natuurlijk, maar ik zou het mooi zo laten. De weergave in het voorbeeldvenster is zo langzamerhand bloedlink i.v.m. virussen. Eén van de grootste risicofactoren zelfs. Behalve in bijlagen, die je natuurlijk nooit zo maar argeloos opent, zitten ze ook vaak verborgen in de html-opmaak van berichten of in sites waar die html-opmaak bij openen automatisch naar toe linkt. Alleen die weergave in het voorbeeldvenster kan daardoor al heel gemakkelijk je PC besmetten. Bij niet weergeven in het voorbeeldvenster zie je doorgaans meteen aan de subjectregels wel wat serieus is, en je dus veilig kan dubbel klikken om ze te openen, of troep, zodat je de laatste categorie ongelezen kan wegkieperen (voorzover je het al niet hebt weggefilterd door antispam of berichtregels). Wil je het toch, kijk dan ook eens onder Beeld/Huidige weergave/Huidige weergave aanpassen. Normaliter staat aangevinkt "Voor alle berichten", en in het onderste venster "Weergeven". Het is mogelijk dat dit staat op "Verbergen". In dat geval even erop klikken en andere optie kiezen. Mogelijk dat daar de oplossing ligt? Of anders misschien eveneens onder Beeld/Huidige weergave. En dan de bovenste optie "Alle berichten weergeven" in plaats van "Gelezen berichten verbergen". Misschien zijn er meer oorzaken, maar dit zijn twee mogelijkheden. Jan de Boer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...