Ga naar inhoud

vreemde melding tijdens surfen


Aanbevolen berichten

Welke OS en welke beveiliging programma’s gebruik jij? Of staat beveiliging niveau van IE te hoog? Sommige firewall’s hebben hun eigen blok lijst. Als voorbeeld: Norton blokt alle URL’s met de tekst: /adv/. Deze moet je dan zelf uit het blok lijst van Norton verwijderen. Als je een of andere beveiliging update heb gedownload van Microsoft dan is het mogelijk dat deze je HOSTS file lijst heeft uitgebreid. In dat geval moet je de HOSTS mapje opzoeken. Open met kladblok en zoek de site/URL dat geblokt wordt op. Verwijder deze uit de lijst en sla dan wijziging op. grtz Falco
Link naar reactie
Heb het probleem kunnen oplossen, ik gebruik winroute voor het delen van de internetverbinding en bij de dns-forwarder stond de optie om via de hosts-file te passeren aan. Ik heb even in dat bestand gekeken en daar stond vanalles in dat er niet thuishoorde, heb het bestand leeggemaakt en opgeslagen, de volgende keer dat ik IE opstartte was het probleem opgelost.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...