Ga naar inhoud

HCCNET en ADSL


Aanbevolen berichten

Hallo, Sindskort is hier adsl beschikbaar en nu ben ik dus op zoek naar een goede provider. Aangezien ik nu nog steeds via Hcc-net inbel overweeg ik om ook mijn ADLS via hccnet te doen. Is hccnet een een goede / snelle / betrouwbare adsl provider ? Wie heeft ervaring met de adsl abbo's van hccnet ? Hoe zijn de nieuwsservers en irc's bijvoorbeeld ?
Link naar reactie
Wij hebben ook HCCnet ADSL en bevalt tot nu toe goed. Geen problemen gehad... De nieuwsserver van HCC schijnt niet helemaal super te zijn, ik gebruik hem bijna niet. Hoewel het de laatste maand wel beter is, dan een paar maanden geleden. Vooral als het erg druk is kan de server het niet altijd aan.
Link naar reactie
Ik zit te twijfelen tussen Hcc-net en Xs4all. Xs4all biedt meer voorzieningen, maar zijn per maand ook €5,- duurder. Zijn er meer mensen met hccnet ervaringen ? Hoe zit het met een eigen mail / ftp / webserver bij hcc... Volgens mij heeft er laatst ook een adsl-provider test in de C!T of Pcm gestaan..., maar ik kan deze niet meer terug vinden :oops: ...weet iemand nog welk nummer het was ?
Link naar reactie
Mja...., maar ik was in 1ste instantie van xs4all uitgegaan...en die vindt ik met €40,- toch te duur. Hccnet daarintegen kost uiteindelijk €35,- in de maand..., iets goedkoper, maar biedt wel veel minder opties. Ik heb hccnet al een mailtje gestuurd gister, maar ik heb nog steeds geen antwoord, dat vindt ik ook niet een goede indruk geven :cry: .
Link naar reactie
JA XS4all staat bekent om een zeer goede klantvriendelijkheid. Zelf heb ik Tiscali over het kpn netwerk. Bevalt me goed, toen er adsl abonnementen beschikbaar kwamen heb ik Tiscali genomen met 2gig datalimiet en 30kb/s. Nu is de snelheid verhoogt naar 110kb/s (in een aantal stappen) en is van de datalimiet niets meer te bekennen dus dat is weer mooi :D
Link naar reactie
[quote:97b91e4abd="bvvelde"] Nog steeds geen enkel teken van leven van Hccnet. :-? Dat geeft een slechte indruk...en ik vindt het zeer teleurstellend. Nu maar hopen dat xs4all net zo snel kan leveren als dat ze hun mail beantwoorden :P , maar dat zal wel 3 weken duren nietwaar ? (standaard geloof ik) [/quote:97b91e4abd] XS4ALL werkt redelijk snel en doeltreffend, maar ze zijn wel afhankelijk van KPN ... Ben trouwens een zeer tevreden XS4ALL ADSL Basic (2048/320) gebruiker :D
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik heb nu sinds korte tijd al een provider...werkt super. Hccnet heeft uiteindelijk het eerste mailtje beantwoord na 12 dagen... Hoewel mij dat zeer tegenvalt, moet ik dat wel enigsinds relativeren. Hccnet is een provider voor hcc leden, maar de Hcc besteed dat gewoon uit (toch ?) . Dus dit kun je de Hcc niet kwalijk nemen denk ik. Iedereen i.i.g. bedankt voor de suggesties.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...