Ga naar inhoud

Huisadres achterhalen via ip-adres


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik ben op zoek naar een huis-adres waar ik alleen het ip-adres van heb. Weet iemand hoe dit makkelijk te achterhalen is? Reden Sinds enige tijd krijg ik mailtjes van een 'anonieme lover' . Zij wil haar naam niet kenbaar maken. Kort zoekwerk wees uit dat zij een Chello abonnee uit Weesp is. Maar het adres weet ik niet. Het ip dus wel. Deze verschilt niet veel met die van mij. *Ze moet dus dichtbij wonen* Geen kwade bedoelingen, dat het maar even gezegd wordt. Ik ben wel nog nieuwsgierig van wie ik de mailtjes krijg. :oops: d.
Link naar reactie
[quote:2c77332109="Dilbert"] Sinds enige tijd krijg ik mailtjes van een 'anonieme lover' . Zij wil haar naam niet kenbaar maken. Kort zoekwerk wees uit dat zij een Chello abonnee uit Weesp is. Maar het adres weet ik niet. Het ip dus wel. Deze verschilt niet veel met die van mij. *Ze moet dus dichtbij wonen* [/quote:2c77332109] Weet je wel zeker dat het een 'zij' is? :P
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:6aa2a85aec="Dilbert"] Sinds enige tijd krijg ik mailtjes van een 'anonieme lover' . Zij wil haar naam niet kenbaar maken. Kort zoekwerk wees uit dat zij een Chello abonnee uit Weesp is. Maar het adres weet ik niet. Het ip dus wel. Deze verschilt niet veel met die van mij. *Ze moet dus dichtbij wonen* [/quote:6aa2a85aec] Heb ook zoiets gehad...ff' patch hale van miscrosoft :lol: :wink:
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...