Ga naar inhoud

hotmail gehackt


Aanbevolen berichten

hey, een vriendin van mij haar hotmail account is gehacked, waarschijnlijk wist hij dus het wachtwoord of de geheime vraag... maar weten jullie wat ik nu kan doen? hoe ik dat e-mail adres terugkan krijgen? ik heb al een mail gestuurd naar hotmail ef ze mij kunnen helpen, maar nog geen reactie, weten jullie misschien een goeie oplossing? of is het makkelijk terug te hacken ofzo? :P (neej ik ben geen hacker :roll: :P ) alvast bedankt
Link naar reactie
Vermoed je dat iemand toegang heeft gekregen tot je account en dat deze onbevoegde persoon je wachtwoord, je geheime vraag en het antwoord of je profielinformatie heeft gewijzigd? Geef me in dat geval de volgende gegevens door (houd er rekening mee dat deze gegevens compleet en volledig correct moeten zijn): - Naam (voor- en achternaam) - Gebruikersnaam (de naam die je gebruikt om je aan te melden bij je account) - Geboortedatum - Land of regio - Provincie - Postcode - Datum (ongeveer) waarop je je voor het laatst zonder problemen hebt aangemeld of de datum (ongeveer) waarop je de account hebt geregistreerd - De naam van je Internet-aanbieder. Als je je bij je account aanmeldt vanaf een andere locatie dan je huis (bijvoorbeeld vanaf school of vanaf je werk), geef dan ook de naam van dat bedrijf of die school op - Geef zoveel mogelijk wachtwoorden die je eerder hebt gebruikt met deze account Met deze gegevens kunnen we je wachtwoord opnieuw instellen en via e-mail naar het adres sturen vanwaar je je verzoek naar ons hebt gestuurd. Stuur ons opnieuw een e-mailbericht als je nog andere vragen hebt. Denk eraan dat MSN Hotmail ook uitgebreide online Help bevat. Je kunt deze vinden door in de rechterbovenhoek op Help te klikken. Met vriendelijke groet, Marina MSN Hotmail member support abuse_nl@css.one.microsoft.com
Link naar reactie
ik voorzie 2 mogelijkhden: óf ze heeft een mailtje gehad van bl bla hotmail is gewijzigd, geef ons Uw wachtwoord, dan kunnen wij Uw email weer tot leven wekken. óf ze heeft zelf getracht met een (toegezonden) programmaatje een account te hacken, niet wetende dat dat niet mogelijk is, maar dat je juist je EIGEN accountgegevens prijsgeeft!. Ja, en dan maar denken dat je gehacked bent. Natuurlijk houdt ze vol dat ze dit nooit gedaan heeft, net zoals dat er nooit iemand 0909 nummers belt of naar Idols kijkt. :wink: :wink: :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...