Ga naar inhoud

Dringend op zoek naar ADSL!


Aanbevolen berichten

[quote:670ae3036f="Keepitcold14"]en die wifi sticks die je dus in je usb poort kan douwen, hebben de zelfde functie als dat je zegmaar zo'n kaart in je computer stopt?[/quote:670ae3036f]Ja. Ze hebben als voordeel dat ze makkelijk verhuisbaar zijn van de ene PC naar de ander. Als je bv. een laptop en een desktop PC hebt, dan kun je zo'n stick gemakkelijk wisselen tussen 2 stations. Ik heb zelf echter in zowel m'n desktop (PCI kaart) als in m'n laptop (PCMCIA kaart) een wifi kaart zitten. Ik vind zo'n USB stick maar een kwetsbaar, uitstekend dingetje.[quote:670ae3036f]En van welk betaalbaar maar toch goede maker, moet ik mijn spullen inkopen?[/quote:670ae3036f]Volgens mij maakt dat niet zo heel veel uit. Ik zou nogmaals aanraden om een alles-in-één apparaat te kopen. Je hebt dan dus nodig: - Wireless ADSL modem Router (liefst 802.11[b:670ae3036f]G[/b:670ae3036f] , da's de snelste variant en liefst met WPA encryptie ipv WEP). - ontvanger kaartjes voor in alle PC's; USB sticks, PCMCIA of PCI. (Ook 802.11G natuurlijk).
Link naar reactie
Je besteld bij demon gewoon een ADSL doe-het-zelf pakket. In dit pakket zit o.a. de benodigde splitter, wat kabeltjes en de nodige beschrijvingen van hoe je het spul moet aansluiten. Als je het ADSL wat demon levert zou willen hebben, dan moet je dat expliciet bestellen (staat dus los van het doe-het-zelf pakket). In jouw geval heb je geen los ADSL modem nodig, want die functie zit al in de alles-in-één wireless router die je aan zou schaffen. Dat ADSL modem hoef je dan ook niet te bestellen bij Demon.
Link naar reactie
Captain_kansloos zei:[quote:6c72f84ca8]Ik ben een tevreden Demon DSL Express gebruiker. Ik heb een 512kbps down/256kbps up verbinding voor €19,95 p/m, zonder datalimiet. Die maandprijs is permanent, dus gaat niet na bv. een half jaar omhoog: http://www.demon.nl/producten/internettoegang/dslexpress/index.html Enige nadeel is dat je €75,- aansluitkosten betaald, maar dat haal je er binnen een jaar of anderhalf uit. Daarnaast is de snelheid hoger dan bij de meeste andere leveranciers. [/quote:6c72f84ca8] Houd er wel rekening mee dat er over een jaar weer hele andere snelheden en vooral prijzen gangbaar zijn.....(en misschien wel kabel!?) En als je dus voor jezelf uitrekend dat je over 1 1/2 jaar de aansluitkosten eruit hebt,kun je uiteindelijk duurder uit zijn....(kijk maar eens hoeveel mensen er nu nog een jaar aan een langzaam/duur contract vast zitten!) Succes!
Link naar reactie
Dat heb je van de ene kant wel gelijk in. Anderzijds; Nog steeds is er geen enkel abonnement voordeliger per maand met die snelheden. Mijn uitgangspunt was ook dat €20,- per maand zo ongeveer wel de grens is voor wat ik uit wilde gaan geven. Verder ga ik er vanuit dat als de concurrentie de snelheid op gaat voeren of voordeligere tarieven gaat hanteren, mijn provider daar een tegenbod voor doet.
Link naar reactie
zelf gebruik ik tiscali. Bevalt erg goed. Ik heb de adsl surf variant. 768kbs dowload. Normale prijs is 24.95 pm In jouw geval zou je nog kunnen kiezen voor adsl smart. Dan download je met 1248kbs. Dan doe je dus zo'n 7 sec over 1 MB. De vaste prijs daarvan is 29.95 pm. Hebben ze nu ook een actie mee waarmee je 17 euro pm betaalt gedurende 18 maanden als je het in een keer vooruit betaalt. Moet je maar even op hun site kijken via de link producten. Heb zelf nog nooit problemen met mijn verbinding gehad en de beloofde dowloadsnelheid haal ik bijna altijd!
Link naar reactie
nou dat risico kun je denk ik wel lopen hoor. Groot bedrijf met veel klanten! Tiscali heeft wereldwijd 1,32 miljoen breedband gebruikers!! http://www.tiscali.com/about/ Mocht zoiets toch gebeuren dan staat de concurrentie denk ik in de rij om het bedrijf met klantenbestand over te nemen. Faillisement lijkt me erg onwaarschijnlijk!
Link naar reactie
Ok, ik heb dus nu een beetje rondgekeken op de site van kpn voor direct ADSL. maar nu zie ik 2 adsl's:(... van de zelfde provider volgens mij?! :-? ------------------------------------------------------------------------------------- Maandelijkse abonnementskosten van [b:91cc26fc74]Planet Internet [/b:91cc26fc74] Abonnementen Snelheden (kbit/s) * Prijs p/m incl. BTW ** Economy 416/160 € 26,95 [u:91cc26fc74][b:91cc26fc74]Standard 1120/352 € 34,95[/b:91cc26fc74][/u:91cc26fc74] Comfort 2240/416 € 54,95 Advanced 4480/704 € 79,95 ------------------------------------------------------------------------------------- Kosten [b:91cc26fc74]Direct ADSL [/b:91cc26fc74] Abonnementen Snelheden (kbit/s)** Prijs p/m incl. BTW * Go 416/160 van € 21,95 voor € 19,95 [u:91cc26fc74][b:91cc26fc74]Lite 1120/352 van € 29,95 voor € 19,95[/b:91cc26fc74][/u:91cc26fc74] Basic 2240/416 van € 49,95 voor € 44,95 eenmalige aansluitkosten van € 74,95 voor € 0,- ------------------------------------------------------------------------------------- [b:91cc26fc74]Waarom is hier nu ineenkeer een verschil?[/b:91cc26fc74] :-?
Link naar reactie
Omdat je bij de bovenste een ADSL-abonnement afsluit bij Planet Internet. Je betaald dan niet alleen het ADSL-abonnement van KPN, maar ook abonnementskosten bij Planet Internet. Hiervoor krijg je dan een aantal (5) mailadressen en een homepage (25MB). Bij de onderste heb je alleen een abonnement bij KPN. Dat houdt ik dat je op dezelfde snelheden kunt internetten, maar dat je dus geen webruimte hebt en zelf je mailadressen moet regelen (via Hotmail bijvoorbeeld).
Link naar reactie
[quote:f095d7a74b="Keepitcold14"]ow ok, dan lijkt me denk ik de verbinding van kpn het best nietwaar? zit er trouwens ook een datalimit bij?[/quote:f095d7a74b]Te lezen op de KPN site: [quote:f095d7a74b][b:f095d7a74b]Wat wordt er met een datalimiet bedoeld?[/b:f095d7a74b] Een datalimiet heeft alleen betrekking op de hoeveelheid gedownloade data. Vooralsnog berekent KPN de boven de datalimiet gedownloade data niet. Wanneer dit wel zal gebeuren, krijgt u hiervan 2 maanden van te voren schriftelijk bericht. Voor elk Direct ADSL abonnement geldt een andere datalimiet en prijs per GB wanneer u over deze datalimiet heen gaat[/quote:f095d7a74b]Bron: http://www.kpn.com/kpn/show/id=330151/sc=60228d Jochem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...