Ga naar inhoud

Unknown


Aanbevolen berichten

Hallo , ik ging onderlaatst naar de site van ,uitzending gemist ,om een tv programma te bekijken, ik klikte op het bestand en kreeg toen het venster van Download accelarator, boven in het schermpje stond een icoon van wmp met daar onder Unknown en kon hem dus niet downloaden,normaal staat daar de grote van het bestand. Wie weet wat ik daar aan kan doen,moet ik wat veranderen aan mijn instellingen? Graag een reactie, vriendelijke groet ,Jan
Link naar reactie
hoi ,bedankt voor jullie reaktie ,maar het lukt mij nog steeds niet. Ik heb dacht ik DAP 7,en het was inderdaad de site die jij had. Wanneer ik toch het bestand download, krijg ik een schermpje en daar staat; Resume is not Supported. Ook heb ik geprobeerd alt in te drukken tijdens het openen ,maar dan krijg ik ook niks Hebben jullie nog een tip??? Groetjes Jan
Link naar reactie
Beste Stefan, dat met DAP uitschakelen via alt ,werkte niet ,kreeg bestandjes van 6 bites of zo ,was niks Heb het volgende gedaan , uit mijn software DAP 7 verwijderd ,en toen was het probleem verholpen, dus nu heb ik geen download accelarator meer; maar kan wel de beelden zien op hun eigen mediaspeler . Het nadeel is ,als ik vroeger een filmpje downloade ,kon ik hem in een map opslaan ,maar nu gaat hij gelijk afspelen , Is het mogelijk van uit windowsmediaplayer, de film op te slaan in een map, bv mijn documenten? Als nog bedankt voor je hulp. Groetjes Jan :lol:
Link naar reactie
Hallo , Het is gelukt!! :lol: Heb de nieuwe versie van DAP7 Plus gedownload ( nederlands) Ben toen aan het zoeken gegaan en rechtsonder bij men klokje stond DAP7. Heb die aangeklikt met de rechtermuisknop Op dat snelmenu stond browserintegratie inschakelen dan kon ik bestanden downloaden. Browserintegratie uitschakelen was voor live en stream video,zoals uitzending gemist. Ik zou zeggen ,bedankt voor jullie hulp en de groetjes Jan[b]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...