anoniem Geplaatst: 4 april 2004 Delen Geplaatst: 4 april 2004 Hallo , ik ging onderlaatst naar de site van ,uitzending gemist ,om een tv programma te bekijken, ik klikte op het bestand en kreeg toen het venster van Download accelarator, boven in het schermpje stond een icoon van wmp met daar onder Unknown en kon hem dus niet downloaden,normaal staat daar de grote van het bestand. Wie weet wat ik daar aan kan doen,moet ik wat veranderen aan mijn instellingen? Graag een reactie, vriendelijke groet ,Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2004 Heb je het over [url=http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist]deze[/url] site? Ik snap je vraag niet helemaal maar het is streaming en je kunt dacht ik door <ALT> ingedrukt te houden tijdens het openen Download Accelerator uitschakelen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2004 En hoezo zou je niet kunnen downloaden als DAP zegt grootte 'unknown'? Werkt bij mij prima hoor! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2004 hoi ,bedankt voor jullie reaktie ,maar het lukt mij nog steeds niet. Ik heb dacht ik DAP 7,en het was inderdaad de site die jij had. Wanneer ik toch het bestand download, krijg ik een schermpje en daar staat; Resume is not Supported. Ook heb ik geprobeerd alt in te drukken tijdens het openen ,maar dan krijg ik ook niks Hebben jullie nog een tip??? Groetjes Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2004 resume not supported is eveneens geen probleem :) Gwoon downloaden! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2004 [url=http://www.speedbit.com/DAP7/FAQ.asp#17]Daarom moet je DAP uitschakelen[/url]. Dus toch ALT ingedrukt houden tijdens het klikken op de link en het openen... dan wil DAP 'm niet downloaden, en omdat het stream is is het anders idd not supported om hem te resumen :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2004 Beste Stefan, dat met DAP uitschakelen via alt ,werkte niet ,kreeg bestandjes van 6 bites of zo ,was niks Heb het volgende gedaan , uit mijn software DAP 7 verwijderd ,en toen was het probleem verholpen, dus nu heb ik geen download accelarator meer; maar kan wel de beelden zien op hun eigen mediaspeler . Het nadeel is ,als ik vroeger een filmpje downloade ,kon ik hem in een map opslaan ,maar nu gaat hij gelijk afspelen , Is het mogelijk van uit windowsmediaplayer, de film op te slaan in een map, bv mijn documenten? Als nog bedankt voor je hulp. Groetjes Jan :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2004 Streams kun je niet opslaan, tenminste niet met afspeelprogramma´s zoals WMP. Er zijn wel zg. streamrippers waarmee dat dus wel kan, maar in de meeste gevallen is dat wel illegaal geloof ik... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2004 Hmm, hoezo? T lijkt me niet illegaler dan radio opnemen op een cassettebandje of tv opnemen op een videoband ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2004 Installeer anders gewoon eens je Download Accelerator want je kunt in het optie menu een optie aanvinken waarin DAP je vraagt hoe je wilt downloaden. Hij vraagt dan Accelerated/Regular. Natuurlijk kies je bij die streaming files Regular en anders gewoon Accelerated. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2004 Hallo , Het is gelukt!! :lol: Heb de nieuwe versie van DAP7 Plus gedownload ( nederlands) Ben toen aan het zoeken gegaan en rechtsonder bij men klokje stond DAP7. Heb die aangeklikt met de rechtermuisknop Op dat snelmenu stond browserintegratie inschakelen dan kon ik bestanden downloaden. Browserintegratie uitschakelen was voor live en stream video,zoals uitzending gemist. Ik zou zeggen ,bedankt voor jullie hulp en de groetjes Jan[b] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen