Ga naar inhoud

adresbalk is verdwenen in I.E. 6.0.28.00


Aanbevolen berichten

Beste forummers, Via Xnews wat muziekbestanden gedownload. Een muziekbestand was niet terug te vinden op de computer, wel voor downloaden aangevinkt en volgens de newsreader gedownload.Computer schakelde vanzelf uit. Na herstart was de adresbalk verdwenen in I.E. Spybot, Adaware en Hijack gedraaid plus uptodate virusscanner en online virusscanner. Niets gevonden! (In de geinstalleerde software kon ik I.E. 6.1 met internet werkset niet meer terugvinden en WindowsXP home edition wil niet terug naar een eerder gemaakt herstelpunt) Hoe kan ik de adresbalk weer terugkrijgen? mvg Mariëtte
Link naar reactie
Hoi, Als ik de raad van voorgaande schrijver volg, verdwijnt de balk met "stoppen, vernieuwen" etc. De oplossing was om met de muisaanwijzer in het grijze gebied van de werkbalk te gaan staan en deze naar beneden te trekken: daardoor verscheen de adresbalk weer en bleef de rest v.d balken ook intact. Sowieso bedankt voor je reactie! Mariëtte
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...