anoniem Geplaatst: 18 maart 2004 Delen Geplaatst: 18 maart 2004 Hallo, Ik heb tiscali ads 1024/320 met een speedtouch 330 usb modem. Regelmatig valt de adsl lijn helemaal weg. Dat wil zeggen... Hij moet de adsl lijn weer opnieuw initialiseren en daarna weer opnieuw inbellen. Ik heb tiscali gebelt.. en die zegt van "je internet via het kpn netwerk dus bel de kpn maar". "wij leveren alleen maar de serves" Bel juh naar de kpn "jah meneer... maar het heeft dus wel goed gewerkt, dan ligt het niet aan ons. Daarvoor moet je tiscali hebben". Je word dus weer aardig van het kastje naar de muur gestuurd. Wie weet wat het kan zijn. Soms gaat het een poosje goed (een dag) en de andere keer dan vliegt de verbinding er 3 keer in een kwartier uit. We bellen via een analoge telefoonlijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2004 Hoe lang heeft het modem zonder problemen gewerkt? Regelmatige disconnects kan ook liggen aan een verkeerd geplaatste splitter en/of bekabeling. Dit is over het algemeen storingsoorzaak nr.1 En het blijft een USB modem die in hoge mate afhankelijk is van het al dan niet goed functioneren van de pc. Als het modem defect is doet 'ie het helemaal niet meer. En helaas heeft KPN gelijk, als er een linesync is ligt de verantwoording bij de provider..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2004 Het is pas van de laaste 3 maand dat het probleem er is. Toen we terug kwamen van de zomervakantie toen was de splitter kapot vanwege blikseminslag in een centrale in de buurt. Hier hebben we kosteloos een nieuwe gekregen. De bekabeling die is wel goed. Het heeft altijd goed gewerkt. Totaan de laaste paar maand Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen