Ga naar inhoud

Nieuw venster openen lukt niet.


Aanbevolen berichten

Ook heb hetzelfde probleem sinds de laatse sp update van IE 6. (ongeveer 2 of 3 weken geleden geinstalleerd) Sinds die tijd lukt het niet meer om een link (in nieuw venster) te activeren. Het heeft niets met en virus te maken, maar met de update van de SP. Inderdaad zie je de oude pagina er door heen, en verder wordt de link niet geladen. Pas als ik stop kies en opnieuw "refresh" geef wordt de bewuste pagina pas geladen. Het moet dus een "bug" zijn??!! :(
Link naar reactie
[quote:e4314f1153="henk-engelen"] Sinds die tijd lukt het niet meer om een link (in nieuw venster) te activeren. [/quote:e4314f1153] Dit al geprobeerd: [url=http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-GB;q281679]You Cannot Open New Internet Explorer Window or Nothing Happens After You Click a Link[/url]
Link naar reactie
Beste Gerben, Dank voor de snelle reactie! Ik heb de dll succeeded allemaal afgelopen. Toch bleef het probleem. In het register aanpassen durf ik niet. Daarom een poging ondernomen tot deïnstalleren (maar dat werkt eigenlijk niet bij IE. Komt neer op vorige versie herstellen. daarna sp1 geinstalleerd. Als ik daarna laat controleren op belangrijke updates krijg ik 2 belangrijke updates.. maar donwloaden lukt niet. Vreemd allemaal! Toch veel danl voor je suggesties.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...