Ga naar inhoud

internetverbinding via modem in XP


Aanbevolen berichten

Mijn systeem, P4 2,8 Ghz enz. Windows XP home. Analoge verbinding met internet (modem), Tiscali betaalde account. Als ik op internet zit, verbreekt hij automatisch de verbinding, vaak na ongeveer 2 minuten... Je ziet dat hij nog ongeveer een minuut verbinding houdt maar geen gegevens meer verzendt. (Gebruik allle zelfde instellingen als op vorige PC en daar werkte alles prima). Tevens verandert de computer zelf iedere keer de pop3 naam bij Outlook Express (server)! Ipv "pop3.tiscali.nl" maakt hij er "localhost" van en zet hij er tevens bij accountnaam "pop3.tiscali.nl" achter! Ik kan echter wel verzenden en ontvangen maar hoe kan dit en heeft dat misschien te maken met het feit dat de verbinding na zoveel minuten wordt verbroken? Als ik kijk bij netwerkverbindingen staat de inbelverbinding Tiscali niet altijd als "standaardverbinding" ingesteld... het is dan ook niet mogelijk om hem aan te vinken als standaardverbinding! ??? Zou erg geholpen zijn met antwoord op een dezer vragen. BDV T. Hoe krijg ik uitgeschakeld dat Windows Messenger automatisch opstart bij start van Outlook?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...