Ga naar inhoud

Internetverbinding.


Aanbevolen berichten

L.S. Ik heb een nieuwe P.C. met P-4.Wanneer ik inlog op HCCnet krijg ik keurig verbinding maar na ca. een halve minuut wordt de vebinding verbroken. Na het maken van een nieuwe verbinding: zelfde verhaal. De leverancier zegt het probleem te kennen. Komt vaker voor met P-4. Op zijn advies wat instellingen gewijzigd. Zelfde resultaat. De leverancier geeft als oplossing om maar een extern modem te kopen. In verband met beperkte ruimte wil ik het liefst zo min mogelijk zooi om de P.C. Is er iemand die dit probleem kent en wat belangrijker is; een oplossing weet?
Link naar reactie
de leverancier moet jou een goed werkend systeem leveren, dus inclusief een modem dat een verbinding kan vasthouden zoalng jij dat wilt. wat p4 daarmee van doen heeft is me een raadsel, en het lijkt me, ook gezien zijn eigen opmerkingen, dat de leverancier een roppig modem heeft afgeleverd. dus behoort hij, en niet jij(!), ervoor te zorgen dat er een werkend systeem komt.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...