anoniem Geplaatst: 3 maart 2004 Delen Geplaatst: 3 maart 2004 Hallo mensen, Hoe kan ik achter de volledige link komen als ik op een downloadknop druk, zodat ik die kan kopieren naar mijn FTP client en dan de download doen via mijn FTP client? (om downloads te pauzeren enz) Ik weet dat het ook via een downloadmanager kan, maar dat vind ik erg irritante programma's. Bij voorbaat dank, Kobus Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2004 op rechts drukken en dan bij eigenschappen .. daar staat de volledige link vermeld je kan natuurlijk ook gewoon kiezen voor snelkoppeling kopieren :p Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2004 Helaas, maar dat werkt niet. Als ik op de knop download druk, dan download ie gewoon de file, maar als ik de koppeling kopier en plak in LeechFTP dan pakt ie em niet. Ook niet als ik er ftp:// van maak. Meer ideeën? Thanks Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2004 Sorry voor m`n vorige post, werkttoch wel. Er was iets met de server mis. Bedankt! Kobus Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen