Ga naar inhoud

Webpage op computer1 wel zien en op computer2 niet? Rara


Aanbevolen berichten

Ik heb 2 computers via een router (Draytek Vigor 2140) aan het internet zitten (Demon ADSL). Alles doet het prima behalve 1 ding: ik kan de pagina http://ajax.netwerk.to via de ene computer niet bereiken. Krijg dan deze foutmelding: Let op: Ajax Netwerk (http://ajax.netwerk.to) is verhuisd. Als je deze melding nog ziet, betekent dat dat je Internet Service Provider zijn nameservers nog steeds niet heeft bijgewerkt, ondanks het feit dat onze DNS entries geruime tijd geleden zijn aangepast (vóór 19 februari 2004). Gebruikelijk is dat dit binnen 24 tot 72 uur gebeurt. Daardoor kan je onze site niet bezoeken, zoals 99% van de bezoekers dat momenteel wel kan. Neem contact op met je provider om hierover beklag te doen. Ons oude IP-adres was 207.44.202.110 , ons nieuwe IP-adres is 66.98.128.32 Op de ander PC (dus via zelfde router en modem) kan ik gewoon de pagina zien. Reeds geprobeerd: adblocking van Norton Firewall uitgezet, fastnet99 utigezet, tijdelijke internet bestanden verwijderd, cookies verwijderd. Niets helpt. :( Heb het verder met geen enkele andere pagina. Gebruik WinXP, IE6 met alle SP en updates geinstalleerd. Wie weet wat te doen??? Hoop dat Feyenoordsupporters ook willen helpen! :wink:
Link naar reactie
[quote:b4372d3e52="DarkScribe"]Wat je zou kunnen proberen is het volgende: Start -> run ->cmd ->enter ipconfig /flushdns exit of het helpt weet ik niet maar niet geprobeerd . . . Op deze manier maak je je dns cache schoon[/quote:b4372d3e52] Helaas... helpt niet. Maar toch bedankt voor het meedenken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...