Ga naar inhoud

SP2 gedownload maar wat nu?


anoniem

Aanbevolen berichten

Met veel geduld servicepack2 voor Windows 2000 analoog gedownload en geïnstalleerd tot zover alles fijn. Maar nu heb ik twee grote bestanden waar ik geen raad mee weet. 1) Kan ik de, gedownload-de update-files van SP2 opslaan op b.v. CD-Rom en bewaren voor een latere herinstall van Windows??? 2) Een map $NTServicePack Uninstall$ met 794 objecten, aangemaakt tijdens de update, Deleten? of ook veiligstellen op CD-Rom??
Link naar reactie
[quote:fa383c46cb="bem.klaver@hccnet.nl"]Met veel geduld servicepack2 voor Windows 2000 analoog gedownload en geïnstalleerd tot zover alles fijn. Maar nu heb ik twee grote bestanden waar ik geen raad mee weet. 1) Kan ik de, gedownload-de update-files van SP2 opslaan op b.v. CD-Rom en bewaren voor een latere herinstall van Windows???[/quote:fa383c46cb] Ja [quote:fa383c46cb]2) Een map $NTServicePack Uninstall$ met 794 objecten, aangemaakt tijdens de update, Deleten? of ook veiligstellen op CD-Rom??[/quote:fa383c46cb] Deze kan je deleten. Tijdens de update wordt er gevraagd of hij een backup moet maken. Jij heb schijnbaar op "ja" geklikt. Deze backup heeft Windows update nodig om de installatie terug te draaien. Heb je hem niet meer nodig, deleten dat ding.
Link naar reactie
[quote:405c2ede3d="webspider"]Waarom heb je SP2 gedownload en waarom sowiso gedownload? Windows 2000 is sowiso al tot SP4 (build, euh, 2195) geupdate, en daar zitten alle fixxes van SP2 ook bij. Bovendien biedt Microsoft SP4 ook gewoon op CD aan? Kost je alleen de verzendkosten, en dan is het toch echt goedkoper :)[/quote:405c2ede3d] ken net zo goed sp4 downloaden en slipstreamen :lol: www.bink.nu :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...