Ga naar inhoud

Promotie?


anoniem

Aanbevolen berichten

Heh. Je site promoten, dat wil iedereen wel. Het is dus een games site, ga eens naar een games forum, en plaats je bericht zoals je zou willen plaatsen, met link, hoe goed die site wel niet is enz. Maar wees gewoon zeer beleefd an vraag in die post ook of het goed is dat je het plaatst. 10 tegen 1 dat je post niet verwijderd wordt. De beleefdheid wordt meestal op prijs gesteld. Met geduld kom je nergens,m tenzij je heeel veel mazzel hebt. Er zijn nog 10 miljoen anderen met net zo'n site als jij. GTa je eens verdiepen in google. Er zijn heel wat tips die ervoor zorgen dat jouw site op de 1e pagina komty te staan bij zoekresultaten, niet op pagina 100. Oh, en meld je aan bij google... En er zijn vast ook wel games sites met een link exchange ofzo.
Link naar reactie
[quote:76a29c23c6="IMworthy"] GTa je eens verdiepen in google. Er zijn heel wat tips die ervoor zorgen dat jouw site op de 1e pagina komty te staan bij zoekresultaten, niet op pagina 100. Oh, en meld je aan bij google... En er zijn vast ook wel games sites met een link exchange ofzo.[/quote:76a29c23c6] Ik ben al met google bezig... (vrienden ook) google doet nu ook een zowgenaamde "deep search" op Game-it... dus hij zoekt ook in de webpagina's..
Link naar reactie
mjah zelfs als je op nederlands zoekt komen er allemaal duitse ellende sites :evil: ik zie google trouwens nog wel erger in verval vallen ... Vaak is de vijfde of zesde link pas echt degeen waar ik naar zoek ... Dat houdt dus in dat hun zoeksoftware niet meer optimaal werkt ivm eerder gebruik ... en jah ik heb de handleiding van google gelezen al lange tijd geleden om optimaal te kunnen zoeken ... 8) grinz of ik ben nog vager geworden in het zoeken ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...