Ga naar inhoud

planet snelheid.. langzaam?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Al enige tijd heb ik last van de download snelheid van Planet internet. Ik heb planet Standaard (1024/320 Kbit/s) als ik nu bijvoorbeeld een programma van 2mb Download krijg ik opeens een download snelheid van 0.6 kb/s. Ik dacht eerst dat het mischien aan de verandering van snelheid lag want die zou tussen 15 januarie en 9 februarie omhoog gaan. maar ik merk alleen dat het langzamer gaat. Zijn er nog meer mensen die hier Last van hebben? BVD Blue_eyE
Link naar reactie
[quote:4a888dcde8="blue_eye"]Hallo mensen, Al enige tijd heb ik last van de download snelheid van Planet internet. Ik heb planet Standaard (1024/320 Kbit/s) als ik nu bijvoorbeeld een programma van 2mb Download krijg ik opeens een download snelheid van 0.6 kb/s. Ik dacht eerst dat het mischien aan de verandering van snelheid lag want die zou tussen 15 januarie en 9 februarie omhoog gaan. maar ik merk alleen dat het langzamer gaat. Zijn er nog meer mensen die hier Last van hebben? BVD Blue_eyE[/quote:4a888dcde8] Inderdaad blue_eye, mijn vader heeft hetzelfde probleem gekregen nadat planet de internet snelheid heeft verhoogd naar 2mbps. Hij heeft al verschillende mailtjes gestuurd naar planet maar ze reageren niet daar. Heel vreemd.....
Link naar reactie
[quote:8f2b8a241e="Lionhead"][quote:8f2b8a241e="blue_eye"]Hallo mensen, Al enige tijd heb ik last van de download snelheid van Planet internet. Ik heb planet Standaard (1024/320 Kbit/s) als ik nu bijvoorbeeld een programma van 2mb Download krijg ik opeens een download snelheid van 0.6 kb/s. Ik dacht eerst dat het mischien aan de verandering van snelheid lag want die zou tussen 15 januarie en 9 februarie omhoog gaan. maar ik merk alleen dat het langzamer gaat. Zijn er nog meer mensen die hier Last van hebben? BVD Blue_eyE[/quote:8f2b8a241e] Inderdaad blue_eye, mijn vader heeft hetzelfde probleem gekregen nadat planet de internet snelheid heeft verhoogd naar 2mbps. Hij heeft al verschillende mailtjes gestuurd naar planet maar ze reageren niet daar. Heel vreemd.....[/quote:8f2b8a241e] Ik heb dit probleem niet met planet, misschien ligt het eraan waar je woont in Nederland of iets dergelijks? edit.. lijkt me niet echt eigenlijk, enschede en eindhoven ligt niet bij elkaar in de buurt ofzo... Maar is dit bij alle downloads? Bij alle website's (kazaa..)?
Link naar reactie
Ik zit inderdaard op linux maar ik denk niet dat het daaraan kan liggen want hij deed het voor de snelheids verhoging wel normaal. En ik heb het van de officieele westwood site gehaald dus dat zou de snelheid aan moeten kunnen. [quote:221d152d52] Geplaatst: Di Feb 10, 2004 6:47 pm Onderwerp: Mijn vader heeft nu een mail geahd van de helpdesk, waarin hij een aantal vragen moet beantwoorden. Ook wordt er gevraagd naar de software versie die bij de modem zit. Waarschijnlijk zit hier de fout. FF afwachten dus maar op het antwoord van Planet. Denk dat we een software update moeten doen.........[/quote:221d152d52] hou me op de hoogte als je meer weet.
Link naar reactie
[quote:5f427636c5][quote:5f427636c5="blue_eye"]Ik zit inderdaard op linux maar ik denk niet dat het daaraan kan liggen want hij deed het voor de snelheids verhoging wel normaal. En ik heb het van de officieele westwood site gehaald dus dat zou de snelheid aan moeten kunnen. [/quote:5f427636c5] de officieele westwood site? eh.. wat? mmh ik hoor t wel :P Dionysus.[/quote:5f427636c5]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...