Ga naar inhoud

Kan niet op enkele sites komen


anoniem

Aanbevolen berichten

Een goede vriend van mij - in Duitsland - kan bijna alle sites op internet bezoeken, maar een enkele niet: www.adac.de (de duitse ANWB) en www.piko.de (modeltreinen). Ik zelf heb geen enkele moeite met deze sites. Ik heb hem al aangeraden de instellingen van Internet Explorer voor privacy en beveiliging eens geheel omlaag te schroeven, maar dat hielp niet. Er is niets op zijn systeem geïnstalleerd dat cookies of popupvensters tegen kan houden. (Ik heb het systeem zelf voor hem geïnstalleerd.) Overigens heeft hij het probleem óók met Netscape en Opera. Rara wat kan het probleem zijn?? Alvast bedankt voor de hulp, Kees Schelling
Link naar reactie
- er hoort op iedere pc een firewall..... - gisteren een soortgelijk probleem bij de hand gehad: bleek dat zonealarm onzorgvuldig was gedeïnstalleerd en een oudere versie van vsmon (van zonealarm) nog steeds actief was. - is die pc schoon voor wat betreft virus, spyware en adware? - levert een poging om bijv piko te benaderen een andere pagina op, een vreemde vermelding in de adresbalk, of een foutmelding waar we wat mee zouden kunnen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...