anoniem Geplaatst: 6 februari 2004 Delen Geplaatst: 6 februari 2004 Plotseling kan de startpagina niet meer geladen worden. Andere sites uit mijn favoriten starten direct. Het blijft steeds bij een poging tot laden. Halverwege stopt de boel. Iemand enig idee? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2004 Welke startpagina bedoel je? Aangezien niet iedereen met dezelfde pagina opstart. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2004 Ga ff naar internetopties, en zet daar eens een andere startpagina in. Bijvoorbeeld www.google.nl Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2004 Ik heb sp1 van explorer 6 geïnstalleerd en nu starten er verschillende andere sites uit mijn favorieten niet meer op. De eerste pagina die op moet starten is "startpagina" , had ik al lang als eerste ingesteld, en die start nu weer als vanouds op! Ik zit aan een virus te denken maar Norton 2004 vind niets. Ik heb Win xp prof op een p4 systeem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2004 Probleem opgelost. In heb in het Nortonpakket het antivirusprogramma verwijderd. Ik had ook problemen met het wisssen van cd-rw`s met Nero 6. Ook dit is meteen opgelost. Ik heb het virusprogramma Antivir Guard (gratis) er nu op staan. Dat werkt prima. Groeten, en bedankt voor de aandacht. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen