anoniem Geplaatst: 17 januari 2004 Delen Geplaatst: 17 januari 2004 Wie helpt mij aan een kopie van een handleiding van een Nec Pinwriter P2X, waar de instellingen van de switches in staan? Of wie kan mij melden hoe de switches moeten staan om de printer weer goed te laten werken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2004 Dubbelpost. Let daar in het vervolg fftjes op. Begin niet meteen op OK te staan rammen als ie het niet doet want dan krijg je namelijk 2 keer hetzelde of miss wel meer. Zoek anders ffjtes op de website van NEC of zoek eventjes op Google. Dan vindt je wel wat denk ik. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2004 [quote:8ff9acd35d="Black Pearl"]Dubbelpost. Let daar in het vervolg fftjes op. Begin niet meteen op OK te staan rammen als ie het niet doet want dan krijg je namelijk 2 keer hetzelde of miss wel meer. Zoek anders ffjtes op de website van NEC of zoek eventjes op Google. Dan vindt je wel wat denk ik.[/quote:8ff9acd35d]Zet hem dan ook direct in het fout/stout topic in de Feedback :D nu al gedaan door sjouwer Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen