anoniem Geplaatst: 8 januari 2004 Delen Geplaatst: 8 januari 2004 Zoals titel zegt word ik er steeds afgegooid. Ik heb een athome abbo van 45 euro in de maand en dat is dus niet leuk als je er steeds afgegooid wordt. Athome heeft geen oplossing ik hoop jullie wel. Wanneer ik dus internet laat ie ineens niet meer. Ik verzend nog wel maar ontvangen doet hij niet. Als ik de computer opnieuw opstart is alles weer normaal. Maar wel irritant om dat elk kwartier te moeten en je msn er steeds afvliegt. Heeft iemand een idee: Dit is mijn kaart Intel 21041-Based PCI Ethernet Adapter (Generic) Veel dank Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2004 gebruik zoekfunctie op blaster ik denk dat er wel ergens daartussen een antwoord voor je zit Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2004 kunt u iets specifieker zijn? dank u Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2004 het [b:6e7a6f9283]blaster virus[/b:6e7a6f9283] zorgt er steeds voor dat de intenet verbinding eruit gegooit wordt kijk dus via op dit forum via het [b:6e7a6f9283]zoeken[/b:6e7a6f9283] naar [b:6e7a6f9283]blaster[/b:6e7a6f9283] om te zoeken wat je moet doen ik ben er tot nu toe van verschoont dus kan je niet verder helpen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2004 Ok, als het Blaster zou zijn, doe het volgende (als je anti-virus software hebt, moet je dit al lang hebben geüpdate, dus lijjkt me dat je dit niet hebt..., of je hebt de Microsoft Update nog niet geínstalleerd). Scan je computer op virussen, gebruik evt. een online scanner, deze moeten het evt. Blaster-virus herkennen. Ga dan naar bv. [url=www.virusalert.nl]VirusAlert[/url], daar zoek je op de naam van het virus die je hebt gevonden en zie je bij de verwijder instructies dat je dat je een progje kunt downloaden. Deze verwijdert het virus... Daarna moet je zorgen dat het lek in Windows gedicht is, met deze [url=http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=2354406c-c5b6-44ac-9532-3de40f69c074&displaylang=nl]update[/url]. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2004 Welke windows? Lijkt me geen blastervirus: Blaster sluit je pc af (aftelling vanaf 60 seconden)... Krijg je deze melding: http://www.microsoft.com/security/images/system_shutdown.gif ? Aangezien jij in je post schrijft dat internet niet meer werkt maar dat je nog wel mail kan verzenden... Ik denk dat we in een andere richting moeten zoeken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2004 Ja zo dacht ik ook al, maar hij kon het proberen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2004 Ik heb datzelfde probleem, maar mijn virusscanner vindt aleen w32.jeefo. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2004 heeren mooi dat jullie zo helpen, erg fijn Ik heb het op mijn notebook geprobeerd met zelfde aansluiting en ook daar doet hij het. Ik denk dat het iets met IP licentie te maken heeft maar wat. Als ik netwerk verbreek(wanneer hij vasthangt) en weer inschakel OF computer opnieuw opstart doet hij het gewoon weer. Soms om het kwartier soms om de 2 uur. Iemand een idee? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2004 Het kan zijn dat je firewall de dhcp server van je provider blokt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2004 heb zonealarm, als die uitstaat doet ie het nog gr. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2004 Kijk even of ie wel werkelijk uit staat. Heel vaak blijft er iets op de achtergrond draaien. Uninstall ZA eens helemaal, en kijk of het dan nog gebeurt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2004 Dit probleem heb ik ook gehad. Ik vermoed dat bij mij het volgende aan de hand was: Ik heb én een goed ge-updated Norton antivirus én een redelijke goede firewall (outpost). Noch Norton noch een online virusscanner heeft de balsterworm gevonden of gezien. Ik vermoed nu dat ik op een vraag van Outpost een verkeerd antwoord heb gegeven.... Ik heb Outpost gedesinstalleerd en toen opnieuw geïnstalleerd en heb heel goed opgelet op de vragen die hij toen weer stelde op aanvragen van verbindingen. Sindsdien ben ik van alle ellende verlost Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen