Ga naar inhoud

Netwerkwachtwoord


Aanbevolen berichten

Sinds gisteren vraagt mijn pc steeds om een netwerkwachtwoord. Daarvoor nooit gehad. Ik heb geen thuisnetwerk. Ik heb een ADSL abonnement via Zonnet Family. Gebruik een E-Tech USB-modem en gebruik W-XP Pro. Ik heb op het forum onderstaande oplossing gevonden: "Start > Instellingen > Configuratiescherm > Netwerk Hier onder: Primaire netwerkaanmelding: Windows-aanmelding kiezen". Probleem is echter dat ik geen mogelijkheid heb om Windows-aanmelding te kiezen. In 98 had ik die keuze wel. Niet in XP. Onderin in de taakbalk zie ik wel dat het gele icoon van MS outlook (2003) bij netwerkwachtwoord staat. Overigens krijg ik de boodschap dat mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord niet kloppen t.a.v. mijn HCC account. Vreemd. Ik heb helemaal NIETS veranderd aan mijn instellingen. Ik heb zelfs mijn HCC-account verwijderd en weer opnieuw ingevoerd. Weer dezelfde melding. Kan iemand mij verder helpen? (en...hoe kom is eea ontstaan?)
Link naar reactie
De gebruikersnaam en wachtwoord van HCC-account kan te maken hebben (gehad) met een aantal storingen op de E-mail server(s) van HCCnet. Ik heb ook diverse keren moeten bevestigen dat gebruikersnaam en wachtwoord wel juist waren voor ik in kon loggen. HCCnet geeft telkens aan dat het probleem is opgelost, maar 2 dagen later hebben ze weer een (hetzelfde of nieuw?) probleem. Mogelijk heeft ook die netwerk-aanmelding daar wat mee te maken, maar ik vermoed dat dat een ander probleem is.
Link naar reactie
[quote:002ebc4795="HermanH"]De gebruikersnaam en wachtwoord van HCC-account kan te maken hebben (gehad) met een aantal storingen op de E-mail server(s) van HCCnet. Ik heb ook diverse keren moeten bevestigen dat gebruikersnaam en wachtwoord wel juist waren voor ik in kon loggen. HCCnet geeft telkens aan dat het probleem is opgelost, maar 2 dagen later hebben ze weer een (hetzelfde of nieuw?) probleem. Mogelijk heeft ook die netwerk-aanmelding daar wat mee te maken, maar ik vermoed dat dat een ander probleem is.[/quote:002ebc4795] Het probleem is vanzelf weer verdwenen. Vreemd. Lijkt toch op problemen bij HCC. In ieder geval bedankt voor je reactie HermanH! :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...