Ga naar inhoud

sommige internetpagina's openen niet correct.


Aanbevolen berichten

Sommige internetpagina's openen niet helemaal correct,en sommige afbeeldingen zijn wit met een rood kruis. Ik draai windows xp home en heb inmiddels nis 2002 verwijderd,maar ook dat helpt niet. Moet ik de fout dan in internet explorer zoeken???? Ik heb al geprobeerd via conf.scherm software om deze te repareren,maar er staat geen internet explorer tussen!! Er staat internet explorer Q824145 tussen,maar als ik op wijzigen / verwijderen klik krijg ik de foutmelding : ongeldig INF bestand. Windows xp home instalatie ongeveer 1 week oud. Kan iemand mij een tip geven??
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie! Ik heb 2 pc,op de andere draait w98se. Hier opent die internetpagina bv:www.ivkcomputer.nl correct! Met in het midden 4 plaatjes boven en 3 eronder. Ook links enkele tekstvakjes. Op de w-xp zijn de bovenste 4 vakjes wit met rood kruis,de onderste 3 afbeeldingen zijn wel goed,en de tekstvlakjes links zijn gewoon leeg!!!
Link naar reactie
Hallo M@rc, Is het volgens jou vrij zeker dat het aan internet explorer moet liggen of zijn er meerdere dingen mogelijk?? Wat me nog meer opvalt is dat bij het opstarten nis 2002 niet meteen doorstart,maar pas na ruim 1 min op enabled staat!(al 2 maal opnieuw geinstalleerd,niets verbeterd)Sinds herinstalatie met recovery cd's.
Link naar reactie
Hallo, Windows xp opnieuw geinstalleerd,werkt nu weer perfect,maar kon betreffende pagina nog niet juist openen zoals op de andere pc. Pagina kwam met een melding over Java.(waar dient die voor?) Moet ik deze appart installeren en heb je die echt nodig,of betreft het een fout in de betreffende pagina? Een en ander geprobeerd toen nis er nog niet op stond,dus daar ligt het niet aan!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...